تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804491871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی نکا بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی نکا بررسی شد ساری- ایرنا- مشکل زیرساختی و سرمایه در گردش مهمترین مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی نکا عنوان شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول شهرک صنعتی نکا، چهارشنبه شب در این نشست با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تلاش برای حل این مشکلات گفت: متاسفانه بسیاری از زیرساختهای شهرک صنعتی فاز یک و دو نکا آماده نبود و نیست و مسئولین دستگاههای اجرایی باید در جهت رونق اقتصادی کمک کار ما باشند.
"محمد توکلی" افزود: متاسفانه عدم وجود خط تلفن و اینترنت در برخی از واحدهای صنعتی نکا مشکل و معضلی است که واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران با آن مواجه هستند و باید این امر با توجه به اهمیت موضوع در دستور پیگیری جدی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه عدم وجود تابلوی شهرک صنعتی نکا از دیگر مشکلاتی است که با ان مواجه هستیم و متاسفانه اطلاع رسانی دقیقی در این رابطه وجود ندارد و رانندگان برای دسترسی به شهرک گاهی تا نکا رفته و بر می گردند و با مشکل مواجه هستیم.
توکلی ادامه داد: فاز دو شهرک صنعتی نکا در حال حاضر گاز ندارد و از عدم وجود زیرساختهای لازم همچون تکمیل آسفالت، تلفن و اینترنت و زیبا سازی و.. رنج می برد.
مسئول شهرک صنعتی نکا گفت: اکنون تلفن در تمام روستاهای شهرستان امکان ارتباط را برقرار کرده است اما متاسفانه شهرک صنعتی نکا از این مهم بی بهره بوده و مخابرات سرناسازگاری با ما دارد.
وی با تاکید بر زیبا سازی فاز یک شهرک صنعتی نکا توسط شهرداری خاطر نشان کرد: خواهشمندیم فضای سبزشهرک صنعتی نکا ، زیباسازی و حمل زباله با همکاری شهرداری نکا انجام شود تا شاهد شهرک صنعتی زیبا و دلنواز همچون سایر شهرکهای صنعتی استان و استانهای همجوار باشیم.
مدیر عامل شرکت تولیدی کره مارگارین حلاوت نیز در سخنانی گفت: بارها اعلام شده که 33 واحد صنعتی در شهرک صنعتی نکا فعال می باشند در حالیکه هم اکنون تنها 15 واحد صنعتی فعال در شهرک داریم که در تحریم ومشکلات ناشی از ان استوار ایستادند و کارکردند و باید حمایت شوند.
"علی زائراومالی" افزود: همه کارخانجات و صنایع فعال فعلی در شهرک صنعتی نکا با فعالیت خود برای یک هزار و 500 نفر ایجاد اشتغال کردند و در سخت ترین شرایط کار و تولید کردند تا چرخه اقتصادی رونق یافته و تولید در کشور و استان و شهرستان برقرار باشد.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی مهمترین مشکلات ما و صنعتگران ما مسئله مالی است که اگر بانکها در این رابطه با ما همکاری کرده و کمک کار ما باشند می توانیم در جهت رشد و بالندگی صنایع و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تلاش بیشتری انجام دهیم.
"محمد علی عسگریان" مدیر عامل بافت ناز نکا نیز درسخنانی عدم همکاری بانکها در ارائه تسهیلات و سرمایه در گردش را بعنوان اصلی ترین مشکل عنوان کرد.
وی بیان داشت: میلیاردها تومان سرمایه برای واحدهای صنعتی در نکا انجام شده است اما متاسفانه با برگزاری جلسات مختلف بانکها از ارائه تسهیلات به صنعتگران با مشکل مواجه هستند و درخواست وثیقه های سنگین از سرمایه گذاران دارند که در حد ما نیست و نمی توانیم انجام دهیم.
عسگریان ادامه داد: امیدواریم راه حلی در این جلسات ارائه شود تا بانکها با ملایمت بیشتری در این راستا وارد شده و سند واحد صنعتی را بعنوان وثیقه بپذیرند که در شرایط کنونی این کار انجام نمی شود.
حجت الاسلام "محمد باقر محمدی لایینی" امام جمعه نکا نیز با بیان اینکه مشکلات شهرک صنعتی باید با حضور کارشناسان اقتصادی و صنعت و معدن استان نیز بررسی شود گفت: در جلسه ای با مسئولان شهرستانی در جهت رفع مشکلات زیرساختی با فوریت وارد می شویم تا مشکل رفع شود.
شهرستان نکا در 20 کیلومتری شرق مرکز استان مازندران واقع است.
بررسی مشکلات صنایع توسط مسئولین شهرستانی و به همت کارگروه اقتصادی شورای فرهنگ عمومی برای اولین بار درشهرستان با هدف بررسی مشکلات صنایع برگزار شد و مقرر شد این مشکلات درهفته ها و ماههای آینده بررسی و راهکار مناسب برای برون رفت از مشکل ارائه شود.ک/2
7332/608


23/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن