تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815487581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه وجود ارتش براي مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۰ب.ظ)
استاندار گيلان: همه وجود ارتش براي مردم است استاندار گيلان در ديدار با معاونان اجرايي و مهندسي ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه ارتش در کشورمان نيرويي مردم سالار است گفت: پشتوانه ي مردمي ارتش بزرگترين عامل قدرتمند ي اين نيرو براي دفاع از کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج، نجفي در اين ديدار با بيان اينکه ارتش جمهور ي اسلامي ايران، مايه افتخار کشورمان است گفت: در نظام مردم سالارديني ارتش ما، ارتش مردمي است که تحت تدابير فرماندهي معظم کل قوا به حراست و دفاع از مرزهاي ايران اسلامي مي پردازد. وي با بيان اينکه در نظام جمهوري اسلامي ايران ارتش به دليل فداکاري ها و جانفشاني هاي درطول عمر پربرکت انقلاب مورد تکريم و احترام مردم است افزود: همه ي وجود ارتش براي مردم است و به همين دليل نيز مورد احترام و تکريم آنان قرار دارد.
استاندار گيلان افزود: در حاليکه کشورهاي همسايه با ناامني روبرو هستند با اتحاد و همدلي نيروهاي مسلح و پشتوانه ي مردمي آنها، ايران اسلامي از امن ترين کشورهاي جهان است.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به کمک رساني نيروهاي مسلح شامل ارتش، سپاه، نيروي انتظامي وزارت دفاع و بسيج به مردم در بحران برف سال 92 گفت: اين کمکها نشاني از همدلي براي خدمت به مردم است.
سرتيپ محمد محمودي معاون اجرايي ارتش نيز در اين ديدار با اشاره به کمک رساني هاي ارتش در بحران برف سال گذشته گفت: يکي از وظايف ارتش در کنار مسائل نظامي، کمک به مردم در زمان بروز بلاياي طبيعي است واين نيرو همواره آماده جانفشاني براي خدمت به مردم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن