تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813218022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر هموراه در تاریخ بشر هنری الهام بخش بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر تعاون در پیامی به جشنواره طلوع امید: تئاتر هموراه در تاریخ بشر هنری الهام بخش بوده است تهران-ایرنا-وزیر رفاه کار و تامین اجتماعی در پیامی به جشنواره تئاتر طلوع امید نوشت: تئاتر همواره در تاریخ بشر هنری الهام بخش، آگاهی ساز، و توأم با ارتباط رو در رو و نزدیک با مخاطب بوده است.


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، علی ربیعی در این پیام افزوده است: سازمان بهزیستی یکی از آن تمهیداتی است که جامعه ایرانی برای تدارک شادی و زیبایی برگزیده و برکشیده است.
این سازمان همواره پیشاهنگ حرکت هایی برای نمایاندن چهره عاطفی انسان، و فراهم کردن زیرساخت کنار هم قرار گرفتن انسان ها برای خلق زیبایی ها بوده است.
آن گاه که هنر به مجموعه فعالیت های این سازمان وارد می شود، ظرفیت زیبایی آفرینی به اوج می رسد، و زمانی که توانمندی های جمعی از شریف ترین بندگان خدا در قالب هنر به فعلیت می رسد، تابلویی از همکاری برای خلق زندگی بهتر و انسانی تر ترسیم می شود.
در ادامه پیام وزیر کار آمده: تئاتر همواره در تاریخ بشر هنری الهام بخش، آگاهی ساز، و توأم با ارتباط رو در رو و نزدیک با مخاطب بوده است.
تئاتر در ذات خود ظرفیت نمایش انسانی ترین احساسات و عواطف، و کاخ بلند اندیشه های انسانی را دارد؛ تئاتر خیابانی جلوه ای دیگر از توانمندی های هنر تئاتر، و البته به میان مردم آوردن هنرورزی و همه خوبی های مترتب بر هنر است.
جامعه ما به آموختن از هنر، و هنر آموختن نیازمند است؛ جامعه ما می تواند ابزار هنر را برای فائق آمدن بر کاستی ها، و فراتر رفتن از جهل ها و ناتوانی ها، و برای انسانی تر بودن به کار بگیرد، و بسیار خرسندم که سازمان بهزیستی مجری چنین اقدامی شده است.
ربیعی در ادامه این پیام آورده: لازم می دانم از همه کسانی که برگزاری جشنواره سراسری تئاتر خیابانی را امکان پذیر ساختند قدردانی کنم، و آرزومند روزی باشم که هنر و سایر ابزارهای ارتباط و کسب معرفت، بیش از امروز به خلق زیبایی های بیشتر، جامعه ای آگاه تر، و زیست انسانی و شریف تر کمک کنند.
فراهنگ*3054*1027


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن