تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820148484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبنم قلی خانی بازی دوباره را کارگردانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شبنم قلی خانی "بازی دوباره" را کارگردانی کرد تهران - ایرنا - بازیگر فیلم سینمایی "مریم مقدس" فیلمبرداری یازدهمین فیلم کوتاه خود را با عنوان "بازی دوباره" در تهران به اتمام رساند.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، "بازی دوباره" داستانی سورئال دارد که برای نخستین بار شبنم قلی خانی این ژانر را در بین فیلم های کوتاه ش تجربه می کند.
وی که از سال ١٣٨٢ به ساخت فیلم کوتاه روی آورده، بیش از این ١٠ فیلم کوتاه را در مقام کارگردان تجربه کرده که از این تعداد ٣ عنوان در دو سال گذشته و در طول دوران تحصیل در رشته کارگردانی فیلم در کشور استرالیا ساخته شده است.
فیلم های کوتاه داستانی "من تنها"، "خونه"، "امروز سه شنبه است"، "زندگی"، "زمین بازی"، "حرف من بدن من"، "رهایی" و مستندهای "روچ"، "حقیقت یک دستفروش" و "فارسی نا آشنا" از جمله آثار این بازیگر و کارگردان است.
از جمله عوامل فیلم کوتاه "بازی دوباره" نیز می توان به مشاور کارگردان: مانفرد اسماعیلی،
دستیاران کارگردان: سمیه میر شمسی، حمید اصغری، مجید پور صادقی، تدوین: روح الله انصاری، تهیه کننده: شبنم قلی خانی اشاره کرد.
مانفرد اسماعیلی، آزاده شمس و آرنوشا منصوری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
فراهنگ**9246**1027


22/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن