تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798733143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش همکاری های ICCN با ايران ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گسترش همکاری های ICCN با ايران ضروری است
دبير كل سازمان ICCN با تاكيد بر اين كه اين سازمان بايد همكاري خود را با ايران بيش از گذشته ادامه دهد اظهارداشت: زنان در ايران در حال آفرينش كارهاي متنوع هستند .
دكتر هي كيونگ چوي در آيين افتتاح اجلاس زنان با بيان اين مطلب گفت: در ابتدا بسيار خوشحالم در اين اجلاس شركت كردم و از معاون رياست جمهوري در امور زنان،شهردار و استاندار اصفهان براي برگزاري اين اجلاس تشكر ويژه دارم. كه اجلاس مجمع عمومي ميراث ناملموس و اجلاس زنان را با پشتكار هرچه تمام تر تشكيل دادند.
وي برگزاري اين دو اجلاس را بسيار مثمر ثمردانست و افزود: براي اولين بار براي زلزله بم به ايران امدم و در همان زمان احساس كردم كه مردم ايران بسيار گرم و صميمي هستند اما اكنون كه در اصفهان به سر مي برم با مردمي مواجه شدم كه با مهمانان با گرمي برخورد مي كنند.
دبير كل سازمان ‌ICCN با اشاره به اين كه من اهل شهر كانگ يونگ محله اي در ساحل شرقي كره هستم اذعان داشت: اين شهر را يونسكو به عنوان پايتخت ناملموس مي شناسد.
وي با تاكيد بر اين كه ICCN از همكاري مسوولان بلند پايه محلي براي حراست از ميراث ناملموس تشكيل شده است ادامه داد: امروز علاوه بر اجلاس ناملموس شاهد برگزاري اجلاس زنان ICCNهستيم چرا كه زنان نقش اساسي در مديريت ميراث ناملموس دارند .
هي كيونگ چوي با بيان اين كه ميراث ناملموس در زندگي ما نقش بازي مي كند و ما بايد ان را براي ايندگان حفظ كنيم تصريح كرد: اگر اين ميراث نابود شود گذشته پيشينيان را از دست داده ايم.
وي به زنان برجسته كشور خود اشاره و بيان كرد: در كشور ما دو زن برجسته وجود داشته يكي از انها زني بود كه محدوديت هاي اجتماعي مبارزه كرد و به زني شاعر و اديب تبديل شد و ديگري توانست رهبر برجسته زنان شود و با فعاليت هاي اجتماعي توانست محدوديت ها را از سر راه بردارد.
دبير كل سازمان ‌ICCN اضافه كرد: اكنون كه در ايران هستم مشاهده مي كنم زنان در ايران نقش هاي اساسي ايفا مي كنند و در تاريخ بلند ايران و در كنار مردان نقش افرين هستند
وي با تاكيد بر اين كه امروز زنان ايراني در تمام عرصه هاي بين الملل فرهنگ و ادب و اجتماع نقش دارند افزود: زنان بسيار بزرگي مثل پروين اعتصامي كه اشعار برجسته اش هنوز ماندگار است و بانوي ديگري مريم ميرزا خاني كه به عنوان يك رياضيدان توانست عاليترين مقام جهاني براي خود كسب كند در واقع زنان ايراني بايد اين گونه شناخت حال بايد بررسي كنيم كه چگونه چالش هاي پيش روي پيشرفت زنان از سر راه برداريم.
هي كيونگ چوي با بيان اين مطلب كه من به عنوان يك زن در نقش هاي همسر مادر و مدير يك سازمان بين المللي هستم و در زندگي روزمره چالش هاي مختلف دارم اما اين چالش ها باعث نمي شود هيچ كدام از وظايفم ناديده بگيرم خاطر نشان كرد: بسيار خوشحالم كه وقتي در دفتر ICCN ايران و اصفهان امدم بيش از نيمي از كارمندان خانم ها هستند ما شاهد هستيم كه زنان در ايران در حال افرينش كارهاي مختلف اند زناني كه جان فرهنگ هستند ما در كنار مردان و زنان بايد جاودانه ماندن ميراث ناملموس جشن بگيريم و اميدوارم سازمان ICCNهمكاري خود بيش از گذشته با ايران ادامه دهد.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن