تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین و مرکل در مورد مقدمات اجلاس آسیا-اروپا گفتگو کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پوتین و مرکل در مورد مقدمات اجلاس آسیا-اروپا گفتگو کردند مسکو-ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در گفتگویی تلفنی در خصوص مقدمات اجلاس آتی بین المللی آسیا-اروپا گفتگو کردند.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه ، پوتین و مرکل در مورد موضوعات دستور کار اجلاس آسیا-اروپا که روزهای 16 و 17 ماه اکتبر جاری(پنجشنبه و جمعه هفته جاری) در میلان ایتالیا برگزار می شود تبادل نظر کردند.
این گفتگوی تلفنی به ابتکار طرف آلمانی انجام گرفت و در آن موضوعات مربوط به همکاریهای روسیه و آلمان هم مطرح و بررسی شد.
روابط روسیه و آلمان در ماههای اخیر به دلیل مساله اوکراین پرتنش شده و برلین که قبلا تحریم های پیشنهادی آمریکا در مورد روسیه را با اکراه و اجبار می پذیرفت به تازگی و در تایید آخرین بسته تحریم ها در مورد روسیه مبتکر بوده و از آن استقبال کرد.
آلمان شریک عمده روسیه در اتحادیه اروپا است و حجم مبادلات تجاری سالانه دو کشور در سال های اخیر از مرز 50 میلیارد دلار فراتر رفته است.
یوری اوشاکوف دستیار امور بین المللی رییس جمهوری روسیه به تازگی از امکان دیدار پوتین با روسای جمهوری اوکراین و فرانسه و صدراعظم آلمان در میلان برای بحث در مورد بحران اوکراین خبر داد.
اجلاس آسیا-اروپا سازمان بین المللی اقتصادی متشکل از کشورهای آسیای شرقی و اروپا با 51 عضو است .
اروپام* ** 1370/5391


21/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن