تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819625067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عید غدیر بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرپرست منطقه آزاد قشم: عید غدیر بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است قشم – ایرنا – سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر , این عید را بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت دانست.


به گزارش ایرنا به نقل از نمابر روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، علی اکبر شعبانی فرد در این پیام، غدیر را عید عدالت، رهبری، انسانیت و کمال خوانده و آورده است: در این عید به اندیشه های باطل شعله افکنی و در دل ها امید آفرینی می شود.
وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: در این عید برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمود ها و فرمایشات معظم له اعلام کنیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پیام خود فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری را در خصوص واقعه غدیر خم و وحدت مسلمانان این گونه آورده است: « دعوت ما از همه مسلمانان عالم این است که این حقایق را مورد تأمل قرار بدهند. ما در عالم وحدت امت اسلامی هیچ اصراری نداریم که یک فرقه عقاید یک فرقه دیگر را بطور حتم قبول کنند؛ نه، وحدت به معنای این نیست. وحدت به معنای این است که با عقاید مختلف، شعب مختلف، مشترکات را بگیرند، موارد محل اختلاف را وسیله برادرکشی و جنگ و دشمنی قرار ندهند؛ مسئله وحدت این است.»
شعبانی فرد در پیام خود غدیر را در محتوا فقط متعلق به شیعیان ندانسته بلکه آن را متعلق به همه دنیای اسلام دانسته و آورده است: اینجانب این روز سرنوشت ساز را به محضر آقا امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.ک/1
1871/668


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن