تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798981837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجديد ميثاق قهرمانان پارالمپيک با آرمان هاي حضرت امام خميني(س)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۹:۰ق.ظ)
تجديد ميثاق قهرمانان پارالمپيک با آرمان هاي حضرت امام خميني(س) ورزشکاران اعزامي به بازي هاي پاراآسيايي 2014 اينچئون با حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) با آرمان هاي حضرت امام تجديد ميثاق کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني در آيين تجديد ميثاق ورزشکاران جانباز، معلول و نابينا مسابقات پاراآسيايي اينچئونکه تحت عنوان کاروان فرهنگي ورزشي غدير به اين مسابقات اعزام مي شوند، ضمن تبريک عيد سعيد غدير و آرزوي موفقيت اين ورزشکاران، اظهار کرد: اين نشست از آن جلساتي است که خود راغب بودم در آن حضور داشته باشم و از نزديک آرزوي توفيق وسلامتي ورزشکاران عزيز را بکنم. از آقايان خسروي وفا و قاسمي که فرصت ديدار با ورزشکاران را درحرم مطهر فراهم کردند تشکر مي کنم.
يادگار امام با اشاره به روايتي افزود: المومن بشره في وجه و حزنه في قلبه؛ خوشي انسان مومن در صورتش است و ناراحتي اش براي خودش. انسان هاي مومن غم هايش را با ديگران تقسيم نمي کند و مردم را در شادي هايش شريک مي کند. برخي ها هستند که وقتي انسان نزديک شان مي شود، با يک مصيبت مسلم مواجه مي شود و اين در حالي است که برخي ديگر به قدري دل دريايي دارند که مشکلات شان براي خودشان است و سايرين از مجالست با آن ها احساس خوبي پيدا مي کنند.
حجت الاسلام سيد حسن خميني با بيان اينکه بيماري و معلوليت يکي از امتحانات الهي است، افزود: ورزشکاران و قهرمانان پارالمپيک، مصداق اين روايت هستند، گفت: آنها شادي ها را براي مردم کشورشان هديه مي کنند و مردم با ديدن آنها نه تنها احساس دلسوزي نمي کنند بلکه به آنها افتخار نيز مي کنند. اين ورزشکاران را نه بلکه شادي را براي مردم به ارمغان مي آورند. آن ها حتما کساني هستند که در طول عمرشان با مشکلات معلوليت کنار آمده و پذيرفته اند که خداوند همه خوبي ها را يکجا به انسان نمي دهد.
يادگار امام خطاب به ورزشکاران حاضر درحرم، گفت: گام اول شما اين بود که نمايندگان ملت ايران شديد و گام دوم حضورتان درمسابقات ورزشي پاراآسيايي است. فارغ از هر نتيجه اي نفس اين عمل ارزشمند و از مصاديق ايمان شماست. اينکه فردي که ممکن بود مشکل جامعه تلقي شود؛ علاوه بر اينکه مشکل جامعه تلقي نشد بلکه مايه فخر جامعه را فراهم کرد؛ اين بسيار ارزشمند است.
وي تأکيد کرد: کار مهمي که فدراسيون جانبازان و معلولين علاوه بر ديگر فدراسيون ها انجام مي دهد؛ اين است که نشان مي دهد کساني که از منظر برخي مي توانستند باعث تأثر جامعه شوند؛ مي توانند تبديل به کساني شوند که باعث فخر جامعه شوند. وقتي جامعه و مردم مي بينند معلولي فخر و افتخار جامعه شده است؛ آنگاه فرزندان ما او را نه به عنوان مايه حزن و دلسوزي بلکه به عنوان الگو و افتخار انتخاب مي کنند. ورزشکاران معلول يک ضعف را به قوت تبديل کرده اند. شيئي را تبديل به ضد خودش کردند.
وي افزود: همت شما بيشتر از ورزشکاراني است که در نقص عضو و کمبود شريک نشده اند واين همت بسيار والاتر و پراهميت تر است. هر کسي که در بعدي ضعف دارد، اگر بتواند آن ضعف را به نقطه قوت تبديل کند، مايه افتخار است.
حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني در پايان افزود: همه آرزو داريم که انشاالله اين مسابقات نيز مثل همه دوره ها که کشورمان در برخي از رشته ها فراتر از آسيا ظاهر شده است، يک کارنامه خوب در ورزش هاي گروهي و فردي کسب کنيم.
کاروان فرهنگي ورزشي غدير اعزامي به مسابقات پاراآسيايي اينچئون متشکل از 16 رشته ورزشي است که عصر امروز (جمعه) با حضور در حرم مطهر امام خميني (س) با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق کرد.
در اين مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني، محمود خسروي وفا رييس فدراسيون جانبازان و معلولين و همچنين کميته پارالمپيک ايران و صميمي مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ حضور داشتند.
خسروي وفا در سخنان کوتاهي اظهار کرد: به خودمان مي باليم که گام نخست را بر مبناي گرايش هاي اعتقادي و معنوي برمي داريم. اثر معنوي نام حضرت امام همراه کاروان ما خواهد بود.
وي افزود: خدا را شاکر هستيم که امروز جمعه در شروع هفته پارالمپيک همزمان با روز ميثاق با ولايت و رهبري، ورزشکاران جانباز و معلول در نماز جمعه هاي سراسر کشور حضور پيدا کرده اند.
رييس فدراسيون جانبازان و معلولين با اعلام آماري از ورزشکاران اعزامي به بازي هاي پاراآسيايي 2014 اينچئون، گفت: از کشور ما 204 ورزشکار در 16 رشته ورزشي که 60 نفر از آنها را بانوان تشکيل مي دهند در بازي هاي آسيايي شرکت مي کنند.
رييس کميته پارالمپيک ايران با اعلام اين که شعار کاروان غدير، ميثاق با ولايت و بيعت با رهبري است، گفت: هفته پيش با حضور در آستان قدس رضوي پرچم آستان را تحويل گرفتيم. سال گذشته سرپرست اين کاروان فرزند شهيد احمد کاظمي و امسال سرپرستي اين کاروان بر عهده فرزند شهيد صياد شيرازي، دکتر محمد صيادشيرازي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن