تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای جهيزيه به 100 زوج جوان در شهرصنعتي البرز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اهدای جهيزيه به 100 زوج جوان در شهرصنعتي البرز
دومين كاروان جهيزيه 100 زوج جوان به همت اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان البرز طی مراسمی به نوعروسان اهدا شد.
  به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همزمان با دهه ولایت و اعياد بزرگ قربان و غدير، به رسم سنت حسنه سال‌هاي گذشته و تسهيل در امرازدواج جوانان دومين كاروان جهيزيه 100 زوج جوان به همت موقوفه حاج محمدحسين خزانه و اوقاف و امور خيريه شهرستان البرز به نوعروسان نيازمند اهدا شد.

 در این مراسم که حجت‌الاسلام طهماسبي امام جمعه شهر الوند، حجت‌الاسلام كريمي مسوول اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان البرزوبرخي از مسوولان شهرستاني حضور داشتند در قالب 25 كاروان خودروي وانت 256 سري كالا ، شامل يخچال، فرش، اجاق گاز و سرويس ظروف تفلون باهزینه ای بالغ بر 100 ميليون ريال از محل درآمدهاي موقوفات حاج محمدحسين خزانه در اختيار زوج‌هاي نيازمند قرار گرفت .

علي حاج محمدي‌ها مدير موقوفه خزانه با اشاره به نقش جایگاه ازدواج در كشورگفت:
براي تسهيل در ازدواج جوانان امسال 100 سرويس جهيزيه آماده و تاكنون درقالب دو كاروان به نوعروسان اهدا شده است كه تا پايان سال نیز 2 كاروان ديگر نيز اهدا خواهد شد.

مدير موقوفه خزانه اضافه كرد: اين جهيزيه به ارزش مالي 40 ميليون ريال براي هر نفر شامل يخچال، فرش، اجاق گاز و سرويس ظروف تفلون خواهد بود.

وي با اشاره به لزوم توجه به دانش آموزان نيازمند خاطرنشان كرد: با شروع سال تحصيلي ، يك هزار بسته لوازم التحرير در سه مقطع اول تا سوم، سوم تا ششم و دوره متوسطه با ارزش ريالي 200 ميليون ريال به خانواده‌هاي نيازمند و تحت پوشش موقوفه اهدا شد.

 حاج محمدي‌هابه صدور كارت‌هاي ويژه شناسايي و تشكيل پرونده براي مددجويان اشاره  کردو گفت: تاكنون 220 كارت شناسايي براي خانواده‌هايي نيازمند صادر شده كه با اين كارت، درخواست‌هاي خود را اعلام و توسط موقوفه در حد امكان رفع نياز مي‌شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن