تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802413256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد اجرای طرح پیوند آسمانی با حضور 114 زوج جوان در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
اجرای طرح پیوند آسمانی با حضور 114 زوج جوان در مازندران
طرح پیوند آسمانی با حضور 114 زوج جوان در راستای اجرای امینانه نیات واقفان در مازندران اجرا شد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح پیوند آسمانی با حضور 114 زوج جوان در مازندران



به گزارش خبرگزاری فارس در قائمشهر، طرح پیوند آسمانی امروز در راستای اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان امشب به صورت استانی در شهرستان قائمشهر برگزار شد. این طرح در حالی در امامزاده صالح (ع) کوچکسرا قائمشهر برگزار شد که آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تیمور طهماسب‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در این مراسم حضور داشتند. طرح پیوند آسمانی از سوی موقوفات مرتبط با ازدواج زوج‌های جوان در استان مازندران اجرا شد که در این مراسم زوج‌های جوان نیازمند که از سوی اوقاف و کمیته امداد مازندران شناسایی شده بودند، مبالغی را از سوی عواید موقوفات استان مازندران دریافت کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با ابراز خرسندی از گسترش فعالیت بین اوقاف و کمیته امداد، اظهار داشت: گسترش همکاری‌های بین اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ارزشمند و برای جامعه اثرگذار است. آیت‌الله علی معلمی با تبریک به زوج‌های جوان که زندگی مشترک خود را آغاز کردند، ادامه داد: زوج‌های جوان پس از محرم شدن باید طاقت تمامی رفتارهای یکدیگر و مشکلات زندگی را داشته باشند. وی با اشاره به اینکه درگیری‌ها و بدرفتاری‌ها بین زن و شوهر موجب سلب نعمت‌های خداوند به آنها می‌شود، عنوان داشت: مهر و محبت باید سرلوحه زندگی جوانان و در تمامی امور  ساری و جاری باشد.

امام جمعه شهرستان قائمشهر با تأکید بر اینکه زن و شوهر باید با محبت علاقه خود را در جهت تحکیم بنیان خانواده به یکدیگر ابراز کنند، متذکر شد: خوشبختی شما زوج‌های جوان در گروی خوش‌رفتاری، خوش‌رویی و صداقت در زندگی است. معلمی با بیان اینکه امکانات و ثروت برای انسان آرامش و خوشبختی نمی‌آورد، یادآور شد: ادب، انسانیت، اخلاق، احترام متقابل، مهر، صفا، محبت و صداقت برای زوج‌های جوان خوشبختی می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه مهریه زیاد و جهیزیه کامل تضمینی برای خوشبختی زوج‌های جوان ندارد، عنوان داشت: آسایش و آرامش بهترین نعمت خداوند است که در زندگی برخی از زوج‌های جوان که به سادگی در حال زندگی هستند، مشاهده می‌شود. نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این مراسم در راستای عمل نیک واقفان خیراندیش که بخشی از اموال خود را در این زمینه وقف کردند، برگزار شد،اضافه کرد: امیدواریم واقفان، خیران و متمولان در ثبت وقف‌های جدید به نیازهای روز جامعه همانند کمک به زوج‌های جوان نیازمند توجه کنند. معلمی تصریح کرد: جامعه کنونی نیازمند ازدواج آسان و اسلامی جوانان است که خیران و واقفان خیراندیش برای ترویج ازدواج آسان قسمتی از اموال خود را در این راه خداپسندانه وقف کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز با استقبال از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده همکاری و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی در راستای کمک به افراد نیازمند جامعه است. تیمور طهماسب‌پور با بیان اینکه وظیفه کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت است، اظهار داشت: از ابتدای ساری جاری تاکنون 2 هزار و 200 نوعروس مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) بودند، به خانه بخت رفتند. وی با اشاره به اینکه ما به دنبال ازدواج آسان جوانان هستیم، گفت: پسرانی که با دختران مددجوی کمیته امداد هستند ازدواج کنند، وام 15 میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

این مسئول از کمک یک‌میلیون تومانی به 114 زوج جوان طرح پیوند آسمانی مازندران خبر داد و تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به برگزاری چنین مراسمی نیازمند مشارکت و همکاری هرچه بیشتر با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران است. معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر با بیان اینکه طرح پیوند آسمانی در راستای عمل امینانه به نیات واقفان خیراندیش در مازندران اجرا شد، بیان کرد: طبق ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه این طرح باید در سراسر کشور از محل نیات موقوفات مرتبط ازدواج جوانان اجرا شود. حجت‌الاسلام مسعود قربانی یکی از رسالت‌های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه را نظارت و صیانت از نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان خیراندیش و مراقبت از این امانات دانست و گفت: طرح پیوند آسمانی با هدف رویکرد شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی از آثار و برکات وقف، اجرای امینانه نیات واقفان در زمینه ازدواج، بهره‌مندی دقیق مستحقین از اجرای نیات واقفان، ترغیب جهت ایجاد وقف جدید متناسب با نیازهای روز جامعه، انسجام‌بخشی و یکسان‌سازی اجرای نیات واقفان با رویکرد بهره‌وری موقوفات، ترغیب و تشویق و جذب خیرّان در امر کمک هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند اجرا شد.

وی، برگزاری ازدواج آسان و اهداء مبلغی برای کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های جوان و نوعروسان را از دیگر اهداف اجرای طرح پیوند آسمانی برشمرد و بیان داشت: این طرح از محل نیات واقفان خیراندیش که موقوفات آن‌ها در بیش از پنج شهرستان استان وجود دارد برگزار شد. قربانی از مشارکت متولیان موقوفات استان مازندران در اجرای طرح پیوند آسمانی خبر داد و اظهار داشت: دریافت‏‌کنندگان خدمات از اجرای این طرح اقشار نیازمندی هستند که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اوقاف مازندران شناسایی شدند.

وی از کمک نقدی به 114 زوج جوان در مراسم طرح پیوند آسمانی خبر داد و گفت: امیدواریم ازدواج آسان با فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه ترویج پیدا کند. به گزارش فارس، مراسم عقد دو زوج جوان به صورت نمادین با قرائت خطبه عقد آیت‌الله علی معلمی برگزار شد.

انتهای پیام/86031/ذ40

93/07/08 - 23:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن