تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798310499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن ازدواج 100 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جشن ازدواج 100 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد قزوین برگزار شد قزوین- ایرنا- همزمان با دهه ولایت و عید غدیر جشن ازدواج 100 زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین عصر شنبه در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در این مراسم از ازدواج به عنوان محبوب ترین بنا و اقدام در دین مبین اسلام یاد کرد و گفت: برگزاری ازدواج های آسان و پایدار می تواند در ترویج این فرهنگ حسنه، بسیار تاثیرگذار باشد.
"هدایت صفری" افزود: هم اکنون نزدیک به هفت هزار دختر در شرف ازدواج تحت حمایت این نهاد هستند و سالانه به طور میانگین بین یک هزار و 500 تا دو هزار نفر از آنان با کمک های خیرین موفق به ازدواج می شوند.
وی اظهارکرد: برای استحکام بنیان خانواده برنامه های آموزشی و مشاوره ای متعددی را با هدف آموزش سبک زندگی، همسرداری، تربیت صحیح فرزندان پیش از ازدواج برای جامعه هدف برگزار می کنیم که یکی از نتایج موفق آن پایین بودن طلاق در خانواده امداد حتی بسیار کمتر از متوسط کشوری است.
صفری اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تامین جهیزیه دختران تحت حمایت، مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض در نظرگرفته، همچنین با کمک سایر خیران و نیکوکاران حقیقی و حقوقی برای تامین لوازم خانگی این افراد اقدام می شود.
این مسوول تصریح کرد: از سال 81 تا 92 تعداد 24 هزار 466 فقره کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ارزش 100 میلیارد و 666 میلیون ریال به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شده است که این کار نقش مهمی در تسهیل ازدواج و ترویج این سنت الهی داشته است.
وی اضافه کرد: در کنار کمک های مالی، ارایه مشاوره های دینی، تخصصی، آموزش مهارت های زندگی برای زوج های جوان هم پیش بینی شده که به استحکام خانواده ها کمک می کند.
صفری با اشاره به افزایش میزان طلاق در جامعه اظهارداشت: با وجود تنگناهای مالی و معیشتی، خوشبختانه ما کمتر پدیده طلاق را در میان زوج های زیر پوشش این نهاد شاهد هستیم و تنها کمتر از نیم درصد ازدواج ها منجر به طلاق می شود که رقم ناچیزی است.
وی از خیران سازمانها و دستگاه های اجرایی استان خواست با مشارکت و مساعدت نسبت به برگزاری مراسم جشن ازدواج و تامین جهیزیه این افراد با این نهاد همکاری داشته باشند.
صفری در پایان آغاز زندگی مشترک زوج های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در چنین ایام مبارک و در کنار بارگاه ملکوتی امامزاده حسین(ع) را به فال نیک گرفت و از خداوند متعال برای خوشبختی آنها دعا کرد.
در پایان این مراسم، هدایایی به زوج های جوان اهدا شود.
7389/ 614


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن