تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804504156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص وام 300 میلیونی برای ازدواج با دختران تحت پوشش کمیته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان مجلس آرا مطرح کرد:
اختصاص وام 300 میلیونی برای ازدواج با دختران تحت پوشش کمیته امداد
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: پسرانی که با دختران مجرد تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان ازدواج کنند تسهیلات 300 میلیون ریالی از کمیته امداد دریافت کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد مجلس آرا ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری جشن عاطفه‌ها برگزار شد با بیان اینکه با عنایت به دستوارت ائمه جماعات کمیته امداد استان اصفهان تسهیلاتی را برای پسرانی که با دختران مجرد تحت پوشش کمیته امداد ازدواج می‌کنند در نظر گرفته است، ادامه داد: بر این اساس چنانچه پسری با یکی از این دختران ازدواج کند مبلغ 30 میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال به این پسر پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص ازدواج با زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیز بیان داشت: چنانچه فردی تمایل به ازدواج با زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد داشته باشد علاوه بر اینکه تسهیلات 30 میلیون تومانی اشتغال به آقایان ارائه می‌شود برای مدتی پس از ازدواج نیز مستمری زن قطع نخواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار مهر و در روزهای 16، 17 و 18 مهر ماه در استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این راستا برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی 3 هزار و 730 پایگاه در سطح استان اصفهان فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاه به فعالیت 2 هزار و 900 نیرو در جشن عاطفه‌ها در سطح استان اصفهان ادامه داد: 380 پایگاه جشن عاطفه‌ها توسط امدادگران در استان،2 هزار و 600 پایگاه با هماهنگی آموزش و پرورش و آموزشگاه‌ها و مدارس استان،200 پایگاه توسط بسیج و 520 پایگاه در مساجد و مراکز نیکوکاری جشن عاطفه‌ها را بر عهده دارند.

مجلس آرا با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌ آوری در سطح مساجد و مراکز نیکوکاری زیر نظر هیات مدیره مراکز نیکوکاری و کمیته امداد کمک‌های مردمی را جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع می‌کنند، گفت: کمک‌های مردمی برای توزیع به 12 هزار و 600 دانش‌آموز تحت پوشش برنامه‌ریزی شده است.

مشارکت دادن دانش‌آموزان دلیل تاخیر در برگزاری جشن عاطفه‌ها

وی دلیل تاخیر در برگزار جشن شکوفه‌ها در سال جاری را مشاکت دادن دانش‌آموزان در اجرا این طرح دانست و افزود: سال گذشته مبلغ 500 میلیون تومان در مدارس جمع‌آوری شد که همین میزان کمک بسیار بزرگی به دانش‌آموزان نیازمند بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود درآمد سال گذشته جشن عاطفه‌ها در استان اصفهان از محل کل درآمدها یک میلیارد و 275 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: 514 میلیون تومان به صورت کالا و 761 میلیون تومان به صورت غیر نقدی و به صورت تعهد بوده است.

وی با اشاره به رشد 150 درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان داشت: سال گذشته 680 میلیون تومان در پایگاه‌ها ،563 میلیون تومان در مدارس،4 میلیون تومان توسط بسیج و 22 میلیون تومان در مساجد برای جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است.

مجلس آرا با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 36 میلیارد و 600 میلیون تومان در آمد کمیته امداد استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: این میزان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 25 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است با 44 درصد رشد روبرو بوده است.

12 هزار و 831 دانش‌آموزآموز در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند

وی با بیان اینکه 12 هزار و 831 دانش‌آموز در سطح استان اصفهان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده است، ادامه داد: چهار هزار و 678 دانشجو نیز در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.



 


۱۳۹۳/۷/۹ - ۱۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن