تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810148062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار شبکه هاي بهداشتي در کشور باعث افتخار ما در جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۳ (۹:۳۳ق.ظ)
رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي: استقرار شبکه هاي بهداشتي در کشور باعث افتخار ما در جهان شد رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، بهورزان را يکي از کليدي ترين زنجيره هاي موفقيت شبکه هاي بهداشتي در کشور بيان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علي اصغر پيوندي گفت: در دهه هاي گذشته افتخارات زيادي در سيستم بهداشتي کشور داشتيم که يکي از کليدي ترين زنجيره هاي اين موفقيت بهورزان تلاشگري بودند که در شبکه هاي بهداشتي به ارائه خدمت پرداختند. استقرار شبکه هاي بهداشتي در کشور باعث افتخار ما در منطقه و جهان شد.
رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، استقرار شبکه هاي بهداشتي در کشور را يکي از افتخارات کشور در سطح منطقه و جهان بيان کرد و افزود: بنيادي ترين رکن نظام سلامت بهورزان هستند که در اقصي نقاط کشور در راستاي ارتقاي سلامت مردم منطقه خود تلاش مي کنند.
وي ادامه داد: ارتقاي سلامت روستاييان، واکسيناسيون، انجام مراقبت هاي زنان باردار و کودکان و سالمندان، پيشگيري از بيماري هاي واگير و غير واگير، شناسايي جمعيت روستايي از عمده ترين وظايف بهورزان است.
دکتر پيوندي همچنين با اشاره به اين که شبکه بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، 131 خانه بهداشت، دارد، گفت: در اين 131 خانه بهداشت 210 بهورز، 59 مرد و 151 زن به ارايه خدمت مي پردازند.
وي ادامه داد: همچنين دو آموزشگاه بهورزي فعال داريم که تاکنون 14 دوره تربيت بهورز داشته است که اين بهورزان در شبکه هاي بهداشتي مستقر شده و به ارائه خدمت پرداخته اند.
دکتر پيوندي با اشاره به ضرورت جايگزيني نيروهاي شايسته و کارآمد بجاي بهورزان با تجربه بازنشسته خاطرنشان کرد که در دانشگاه علوم پزشکي شهيدبهشتي به 72 بهورز نياز داريم.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، در ادامه بر ضرورت مشارکت هاي بين بخشي به منظور رفع برخي از مشکلات نظام سلامت تاکيد کرد و گفت: در مرحله دوم طرح تحول سلامت مقوله بهداشت مورد توجه جدي قرار گرفته است و نويدي براي ماست تا گام هاي محکم تر و استوارتري را در عرصه بهداشت و سلامت برداريم.
دکتر پيوندي در پايان، ضمن تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين همايش کشوري باشکوه از تلاش ها و زحمات صادقانه بهورزان قدرداني و براي آنان آرزوي توقيق کرد.
گفتني است در همايش تقدير از بهورزان که با حضور وزير بهداشت، دکتر مرندي رئيس فرهنگستان علوم پزشکي، دکتر سياري معاون بهداشتي وزارت بهداشت، دکتر پيوندي، رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي دکتر ملک افضلي پيشکسوت بهداشتي کشور، مديران ارشد نظام سلامت و دانشگاه و جمع کثيري از بهورزان و مربيان بهورزي نمونه کشور در سالن همايش هاي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي برگزار شد، با اهداي لوح تقدير از بهورزان و مربيان بهورز نمونه کشور و بازنشستگان و پيشکسوتان بهورزي سراسر کشور و همچنين با توجه به عدم بروز مورد وبا در تابستان گذشته در کشور وزير بهداشت با اهداي لوح تقدير و هدايايي از تلاش هاي دکتر گويا در اين خصوص تقدير کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن