تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدادی: باید با رهگیری جریانهای خبری وتولید خبرهوشمند در تصمیم سازی های ملی نقش آفرین باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خدادی: ایرنا باید با رهگیری جریانهای خبری وتولید خبرهوشمند در تصمیم سازی های ملی نقش آفرین باشد اصفهان-ایرنا - مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) اعلام کرد: رهگیری جریانهای خبری منطقه ای و بین المللی، تولید اخبار و اطلاعات هوشمندانه و نقش آفرینی در تصمیم سازیهای ملی از رویکرد های مهم ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام است .


به گزارش ایرنا،"محمد خدادی" که به منظور شرکت در مراسم اختتامیه اجلاس جهانی میراث فرهنگی نا ملموس به اصفهان سفرکرده است، شنبه شب در جمع خبرنگاران و مسئولان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش اطلاع رسانی در توسعه ملی، ضروت تحلیل داده های خبری و تنوع درعرضه این تولیدات را از سیاستها و راهبردی های خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد.
وی با اشاره به پیشرفت فناوری ارتباطات و اطلاعات و روند تحولات جهان تصریح کرد: در این دنیای پیچیده، اطلاع رسانی به عنوان یک متغییر اثر گذار در تمامی سطوح تصمیم سازی ، تصمیم گیری و اجرا، ازجایگاهی برجسته برخوردار است و خبرگزاری جمهوری اسلامی با توجه به این مهم مسئولیتی سنگین برعهده دارد .
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی باید ضمن رصد رخدادها با کسب اخبار و اطلاعات لازم در داخل و خارج از کشور و بررسی کارشناسی این داده ها، به عنوان ترسیم کننده نقشه راه برای مسوولان عمل کند.
وی ، برخوردادری از نیروهای حرفه ای و خلاق را از ویژگیهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ذکر کرد و و افزود برای بهره مندی هرچه بیشتر از این ظرفیتها و توانمندیها برنامه ریزی شده و برخی تغییرات دربخشهای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در همین راستا شکل گرفته است .
مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین به نقش مراکز استانی این سازمان در شناسایی چالش های محلی و مشکلات درون بخشی اشاره کرد و افزود: این مراکز باید با شناسایی مشکلات استان تحت پوشش خود، آنها را مطرح و با استفاده از نظرات کارشناسی، ضمن ارائه راهکارهای لازم ، زمینه توسعه حوزه های ماموریتی خود را با رویکرد به توسعه متوازن ملی فراهم کنند.
وی همچنین بر تولید اخبار هوشمند و با هدف تاکید کرد و افزود: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی برای دستیابی و تولید این نوع اخبار، برنامه هایی را تدارک دیده است.
در این دیدار، کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان مشکلات و دیدگاه های خود را بیان کردند.
مدیر عامل ایرنا برای شرکت در آیین اختتامیه اجلاس و جشنواره بین المللی میراث فرهنگی ناملموس به اصفهان سفر کرده است.
این اجلاس و جشنواره به همت شهرداری اصفهان با حضور شخصیتهای فرهنگی ایران و کشورهای مختلف جهان صبح پنجشنبه در اصفهان آغاز به کار کرد.
"صلح و دوستی برای ملتهای جهان"، پیام اصلی این نشست جهانی است و یکی از اهدف آن معرفی داشته ها، ذخائر و ارزشهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است .
این اجلاس و جشنواره می کوشد از راه گفت و گو میان مناطق و فرهنگ های مختلف و متنوع، سبب ایجاد و پی ریزی صلح، مبتنی بر تفاهم و درک مشترک شود.
پ543/ 7132 / 556


20/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن