تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820390609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه ای بریک جشنواره کودکانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه ای بریک جشنواره کودکانه تهران-ایرنا- بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که روز چهارم خود را سپری می کند با حاشیه هایی همراه بود که خالی از لطف نیست.


به گزارش روز شنبه خبرنگار اعزامی گروه فرهنگی ایرنا، تالار بوعلی شهر همدان ساعت 10:30 دقیقه امروز شاهد اجرای نمایش مبارک و طلسم شاهزاده به کارگردانی جواد انصافی بود و باید گفت که انصافا حضور دسته ها و گروه های دانش آموزی مختلف که فوج فوج برای تماشای این نمایش عازم تالار بوعلی شده بودند سبب شد کمتر کسی از تماشای این نمایش لذت ببرد.
جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان که 15 مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده تا 21 همین ماه ادامه دارد.
نکته ای که حین تماشای این نمایش به ذهن می رسید لزوم جلسه توجیهی برای کودکان پیش از تماشای نمایش است تا بدانند طی تماشای نمایش باید ساکت بود و در واقع باید فرهنگ تماشای تئاتر به کودکان تعلیم داده شود.
**نکته دیگر اینکه سالن بوعلی همدان گنجایشی بالا دارد و پر کردن این سالن از کودکانی که هیچ شناختی از تئاتر ندارند اشتباه به نظر می رسید چرا که از دحام کودکان باعث شده بود صدای ساز نوازنده ها و بازیگران به ردیف دوم تماشاگران هم نرسد.
**یکی از نکات جالب توجه جشنواره امسال تلاش بی وقفه دبیر جشنواره است که تقریبا کسی او را در حال استراحت ندیده است. پیام دهکردی در نشستهای خبری همواره بر کار شبانه روزی برای ارتقای فرهنگ کشور تاکید کرده و درباره کسالت عرصه فرهنگی کشور هشدار داده است.
** مجموعه تئاتر شهر همدان که به عنوان مرکز تئاتری شهر همدان شناخته می شود طی برگزاری جشنواره همواره با استقبال و ازدحام شهروندان همدانی مواجه است.
** حضور گروههای تئاتر دانش آموزی از سرتاسر کشور در همدان حال و هوای خاصی به جشنواره داده و برشور و حرارت جشنواره بیست و یکم افزوده است.
**اجرای گردهمایی دوستانه داوران و هنرمندان ، گروه های نمایشی و نمایندگان رسانه که از شب گذشته در سالن سینما تئاتر کانون قدس همدان برگزار می شود ابتکار جالبی است که سبب می شود تبادل افکار و نظرات صورت گرفته و شرکت کنندگان در مراسم با یکدیگر آشنا شوند.
فراهنگ**3054**1933**


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن