تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804792206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام 137 شرکت دانش بنيان کرمانشاه و لرستان در سامانه اختصاصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۵۴ب.ظ)
ثبت نام 137 شرکت دانش بنيان کرمانشاه و لرستان در سامانه اختصاصي دبير کميته تشخيص صلاحيت شرکت هاي دانش بنيان استان هاي کرمانشاه، ايلام و لرستان گفت: تا نهم مهر ماه 137 شرکت دانش بنيان از استان هاي کرمانشاه و لرستان براي حمايت از واحدهاي خود در سامانه اختصاصي دانش بنيان ثبت نام کرده اند.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ منصور شهبازيان در رابطه با قانون حمايت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنيان گفت: قانون حمايت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنيان و تجاري سازي نوآوري ها و اختراعات، در تاريخ پنج آبان ماه 1389 به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيد.
وي در ادامه گفت: در اين قانون حمايت هاي مادي و معنوي قابل توجهي براي شرکت ها و مؤسسات دانش بنيان لحاظ و به تصويب رسيد که از جمله اين حمايت ها مي توان به معافيت هاي مالياتي، عوارض و حقوق گمرکي و صادراتي، تسهيلات بانکي ارزان قيمت و بسياري حمايت هاي ديگر اشاره نمود.
شهبازيان افزود: به دنبال تصويب اين قانون، هيأت دولت نيز در تاريخ 21 آبان ماه 1391 آيين نامه اجرايي آن را به تصويب رساند و در اجراي قانون و آيين نامه اجرايي، به منظور ارائه حمايت ها و کمک هاي مورد نظر قانون، صندوق نوآوري و شکوفايي با سرمايه اوليه 30 هزار ميليارد ريال تشکيل شد.
وي بيان داشت: بر اساس اين آيين نامه، کارگروه ارزيابي و تشخيص صلاحيت شرکت ها و مؤسسات دانش بنيان و نظارت بر اجرا در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري تشکيل شد .
دبير کميته تشخيص صلاحيت شرکت هاي دانش بنيان اظهار داشت: به منظور بهره مندي شرکت ها و مؤسسات دانش بنيان استان با تصويب کارگروه ارزيابي پارک علم و فناوري استان کرمانشاه به عنوان کارگزار منطقه اي تشخيص صلاحيت شرکت ها و مؤسسات دانش بنيان انتخاب شد و در تاريخ ششم اسفند ماه 1392 با تصويب کارگروه، تشکيل کميته اي متشکل از 13 نفر از مديران، متخصصين، اساتيد دانشگاه هاي استان و همچنين مديران پارک هاي علم و فناوري استان هاي ايلام و لرستان و به رياست سرپرست پارک علم و فناوري استان کرمانشاه از سوي دبير کارگروه ابلاغ شد.
وي تصريح کرد: کميته تشخيص صلاحيت شرکت هاي دانش بنيان استان با شناسايي و انتخاب کارشناسان ارزيابي فني و مالي و نيز اطلاع رساني و برگزاري جلسات و کارگاه هاي آموزشي مختلف، فعاليت عملي خود را از ابتداي سال جاري آغاز کرد و اقدامات قابل توجهي را به عمل آورده است.
شهبازيان گفت: تا تاريخ 9مهرماه سال جاري بيش از 137 شرکت در استان هاي کرمانشاه و لرستان در سامانه www.daneshbonyan.ir ثبت نام کرده اند که از اين تعداد 116 شرکت از استان کرمانشاه و 21 شرکت از استان لرستان است.
وي در ادامه بيان داشت: تا کنون بيش از 52 شرکت(40 شرکت استان کرمانشاه و12شرکت استان لرستان) در قالب شرکت هاي دانش بنيان توليدي يا دانش بنيان نو پا مورد تأييد نهايي قرار گرفته اند و براي بهره مندي از تسهيلات و حمايت هاي قانوني به صندوق نوآوري و شکوفايي معرفي شده اند.
شهبازيان در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم مديران شرکت هاي مختلف توليدي در استان هاي کرمانشاه، ايلام و لرستان از فرصت ايجاد شده در جهت بهره مندي از اين مزاياي حمايتي ويژه در راستاي ارتقا کمي و کيفي فعاليت هاي آن شرکت ها، با مراجعه به نشاني اينترنتي www.daneshbonyan.ir ثبت نام به عمل آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن