تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818937430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلستان منبع بي نظيري از جاذبه هاي گردشگري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۹ب.ظ)
استاندار گلستان در ديدار با سفرا؛ گلستان منبع بي نظيري از جاذبه هاي گردشگري است استاندار گلستان با اشاره به 2700 منطقه و جاذبه گردشگري در استان گلستان، اين استان را منبع بي نظيري از منابع گردشگري و صنعت توريسم دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، صادقلو در ديدار با سفيران، کارداران و سرکنسول هاي کشورهاي مختلف حاضر در جشنواره اقوام ايران زمين ضمن خوشامدگويي به آنان، اظهار کرد: استان ما با داشتن 9 اقليم از 13 اقليم جهان و در اختيار داشتن بيش از 200 کيلومتر مرز آبي زيبا و آرام و همچنين با وجود جاذبه هايي چون کوه، دريا و جنگل و بيابان در کنار هم به استاني منحصر به فرد در ايران بدل شده است.
وي در تشريح گلستان براي سفيران حاضر تصريح کرد: اين استان در آينده بسيار نزديک کريدور ريلي ايران و ترکمنستان و قزاقستان خواهد شد و به نوعي ما دروازه ورود ريلي کشور به آساياي ميانه خواهيم شد. وي با اشاره به جاذبه هاي گردشگري اين استان گفت: بلند ترين برج تمام آجري جهان يعني برج قابوس در اين استان واقع و به ثبت جهاني نيز رسيده است در عين حال ديوار دفاعي گرگان بعد از ديوار چين و با سبک سياق آن در گذشته هاي دور کشيده شده و امروز يادگاري از آن دوران به جامانده است.
همچنين در اين ديدار سفيران و کارداران حاضر به درخواست استاندار گلستان خود را معرفي و سوالات و نقطه نظراتشان را بيان کردند. سفير ترکيه از استاندار در مورد اينکه آيا ترکيه هم مي تواند از اين کريدور ريلي بهره مند شود، سوال کرد و صادقلو با ارائه پاسخ مثبت نحوه استفاده کشور ترکيه از اين راه ريلي را تشريح کرد.
در اين ديدار معاون کنسولي، مجلس و امور ايرانيان وزارت امور خارجه نيز حضور داشت و خطاب به سفيران حاضر گفت: حضور شما در گلستان فرصتي تا نمونه از همگرايي اقوام و کلکسيون فرهنگ ايران زمين را يک جا مشاهده کنيد و ببينيد که چگونه اقوام و اديان مختلف در ايران به صورت کاملا مسالمت آميز با هم زندگي مي کنند.
حسن قشقاوي با اشاره به بازگشايي دفتر نماينگي وزارت خارجه در گرگان به سفيران کشورهاي مختلف اين قول را داد که پس از اين تمام فعاليت هاي امور خارجه که لازم است در تهران انجام شود، در گرگان قابل انجام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن