تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران هم ببارد، خشکسالی تهران ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: باران هم ببارد، خشکسالی تهران ادامه دارد


حتی اگر پاییز امسال بارندگی بیش از طبیعی باشد، جبران دو سال خشکسالی تهران نمی‌شودو فقط به شرایط طبیعی شبیه سال ۱۳۹۱ – ۱۳۹۲ آبی بر می گردیم . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ ای تهران با اعلام این خبر افزود: در سال آبی 1390 _1391 که شرایط خوب  بود نزدیک به دو میلیارد و 300 میلیون متر مکعب ورودی آب داشتیم در حالی که در سال 1391_1392 ورودی آب‌ها به یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب و در سال آبی 1392-1393 به یک میلیارد متر مکعب رسیده است. در سال 1390 -1391 حجم ذخیره سدها  760 میلیون متر مکعب ، در سال آبی گذشته 470 میلیون متر مکعب و در مهر ماه امسال  420 میلیون متر مکعب است.
خشکسالی دوساله تهران


وی افزود : سد امیرکبیر102 میلیون متر مکعب و در طالقان 157 میلیون متر مکعب ، سد لتیان 34 میلیون متر مکعب ، سد لار 28 میلیون متر مکعب  ذخیره آبی وجود دارد. از ذخایر مذکور بخشی از حجم سد، حجم مرده است که نمی توان به آب آن دست زد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در خصوص جبران کم آبی به  بحث باروری ابرها اشاره کرد وگفت: این امر نیاز به دو میلیارد تومان اعتبار دارد که به دنبال تامین آن هستیم و اگر تامین شود عملیات باروری در تهران انجام می شود . همچنین برای  برداشت آب از چاه‌ها  امسال مجوز حفر 74 حلقه چاه به شرکت آب و فاضلاب داده شده است که هم اکنون  20 حلقه  حفر شده، 10 حلقه در حفاری است و مابقی نیز با تعاملات آب و فاضلاب با شهرداری به تدریج حفاری می‌شود. اگر 74 حلقه چاه به  بهره برداری برسند 40 متر مکعب قابل برداشت خواهد بود . حجم بارندگی‌ ها از ابتدای امسال آبی  کمتر از دو میلیمتر بوده است .


شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن