تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804684223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره از 22 مهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره از 22 مهر تهران - ایرنا - بیست و سومین جشنواره سراسری تئا تر سوره ماه از روز سه شنبه 22 مهرماه کار خود را با اجرای 33 نمایش در 5 بخش اصلی، تجربه های جوان، بچه های مسجد، خیابانی و مهمان آغاز می کند.


به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، تالارهای اندیشه، سوره، تماشاخانه های مهر و ماه و همچنین خانه نمایش، میزبان نمایش های صحنه ای این جشنواره خواهد بود.
همچنین در بخش جنبی نیز 5 کارگاه آموزشی با حضور اساتیدی چون سعید اسدی، مهرداد رایانی مخصوص، محمدحسین ناصربخت، پیام فروتن و آرزو افشار برگزار می شود.
بیست و سومین جشنواره ی سراسری تئا تر سوره ماه روز 28 مهرماه با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان خواهد داد.
همچنین خاطرنشان می شود، رحمت امینی به عنوان دبیر هنری و علی قربانی به عنوان دبیر اجرایی، مسئولیت برگزاری بیست و سومین جشنواره سراسری تئا تر سوره ماه را بر عهده خواهند داشت.
در همین راستا نشست رسانه ای بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با حضور رحمت امینی، دبیر هنری و علی قربانی دبیر اجرایی جشنواره در تالار امیر حسین فردی حوزه هنری امروز شنبه 19 مهر ماه با حضور جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.
در ابتدای این نشست رحمت امینی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر هنری بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره تئاتر سوره ماه پس از عید غدیر خم آغاز خواهد شد و امید داریم جشنواره ای موفق و پربرکت برای تئاتر کشور باشد.
امینی در خصوص مضامین نمایش های تولیدی گفت: در مسیر تولیدات آثار نمایشی، همواره محورهای حوزه هنری مد نظر ما قرار داشته است و بر این اساس تئاتر دینی، انقلابی، دفاع مقدس و نوعی تئاتر اجتماعی مبتنی بر سبک زندگی خانواده را تولید کرده ایم.
وی ادامه داد : به دنبال تئاتری نیستیم که فقط محتوای متناسب با اهداف ما را داشته باشد بلکه به دنبال فرم ها و شیوه های هنری نیز هستیم.
دبیر سی امین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر درخصوص برگزاری کارگاه های تخصصی تئاتر در جریان اجرای جشنواره گفت: در این دوره مانند دور های گذشته، در روزهای قبل و در خلال جشنواره با استفاده از کارشناسان و اساتید حرفه ای تئاتر اقدام به برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه آموزشی کرده ایم، این برنامه ها از سال های گذشته با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.
رحمت امینی در خصوص بخش «تجربه های جوان» گفت: طراحی این بخش از جشنواره بر اساس سن و سال شرکت کنندگان در جشنواره است، حوزه هنری از دیرباز و تاکنون بر لزوم حمایت از جوانان تاکید ویژه ای دارد و در کنار ایجاد فضا برای افراد حرفه ای گاهی برنامه های بلند مدت برای تربیت نسل آینده نیز دارد.
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در خصوص انتخاب داوران جشنواره گفت: تلاش شده است از فعالان تئاتر کشور درهر تیم داوری استفاده شود، در تیم داوری بخش اصلی ایرج راد، مهرداد رایانی مخصوص و سعید اسدی انتخاب شدند، و در بخش تجربه های جوان نیز از افراد فعال در تئاتر شهرستان استفاده شده است.
وی در خصوص حضور نیافتن عزت الله انتظامی به علت کسالت در تیم داوری نیز گفت: انتظامی به عنوان استاد پیشکسوت تئاتر، همواره به عنوان یکی از نشانه های تئاتر سوره ماه حضور داشته و دارند، امسال به علت کسالت ایشان نظر بر این شد تا از ایشان در کنار سعید کشن فلاح به عنوان دو مشاور عالی در امور هنری جشنواره استفاده شود. همچنین از چند فعال تئاتر حوزه هنری نیز تقدیر می شود که اسامی آنان متعاقبا اعلام خواهد شد.
فراهنگ**9252 ** 1569


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن