تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان: ملت های مسلمان متحد شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان: ملت های مسلمان متحد شوند اصفهان - ایرنا - دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: ملت های مسلمان باید برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام متحد شوند.


به گزارش ایرنا به نقل از واحد رسانه های شرکت نمایشگاه ههای بین المللی اصفهان، حجت الاسلام و السلمین " محمدرضا صالحیان " افزود: بیشتر جنگ های کنونی جهان بین مسلمانان وجود دارد و بیشترین آسیب ناشی از این جنگ ها متوجه جهان اسلام است.
وی که در آیین تجلیل از نفرات برتر کنگره فاطمه شناسی سخن می گفت، افزود: دشمنان از صدراسلام تاکنون تلاش کرده اند؛ مسلمانان اتحاد و همبستگی خود را از دست بدهند و اقتدار لازم را برای مقابله با دشمنان نداشته باشند.
دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به اینکه ملت های مسلمان با کتاب و پیامبر واحد از ظرفیت های معنوی و مادی زیادی برخوردارند، تصریح کرد: دشمنان برای اینکه مسلمانان نتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند، همواره برای ایجاد شکاف و اختلاف بین مسلمانان سعی کرده اند.
وی حمایت از گروه های تروریستی در کشورهای مسلمان همسایه از جمله سوریه و عراق را از جمله این اقدامات دانست و افزود: کشورهای غیر مسلمان غربی و استعمارگر که در راس آنها آمریکا قرار دارد با حمایت از این گروه های تروریستی، درحال از بین بردن سرمایه های مسلمانان هستند.
وی بااشاره به پیشرفت های علمی کشورمان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهارکرد: ایران در زمینه علوم مختلف سرآمد کشورهای اسلامی است و از اقتدار لازم برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان خود برخوردار می باشد.
حجت الاسلام صالحیان همچنین فرار رسیدن عید غدیر را به شیعیان و مردم ولایتمدار کشورمان تبریک گفت و افزود: یکی از پیام های غدیر این است که امت اسلام برای کسب علم و دانش جهاد کند و با بصیرت از ظرفیت هایی که پیامبر اسلام ( ص ) در امت خود بوجود آورده است، استفاده کند.
در این آیین از 20 نفر از دست اندرکان ستاد فرهنگی غدیر اصفهان و 14 نفر از برگزیدگان چهارمین کنگره ملی فاطمه شناسی تجلیل شد.
چهارمین کنگره ملی فاطمه شناسی اردیبهشت سال جاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س ) و روز زن به همت شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار شد.
د/ 7132


19/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن