تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820275202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب کارشناسان حقوق توسط شرکت کار و تأمين‌اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
جذب کارشناسان حقوق توسط شرکت کار و تأمين‌اجتماعي مديرکل دفتر امور حقوقي و دعاوي سازمان تأمين‌اجتماعي گفت: جذب کارشناسان حقوق توسط شرکت کار و تأمين براي رفع کمبود نيروي انساني در انجام امور حقوقي سازمان تأمين‌اجتماعي صورت مي‌پذيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عمران نعيمي، مديرکل دفتر امور حقوقي و دعاوي سازمان تأمين‌اجتماعي، افزود: در اين راستا تعداد 70 نفر از بين دارندگان مدارک تحصيلي ليسانس در رشته حقوق و فوق‌ليسانس در گرايش‌هاي حقوق عمومي، حقوق خصوصي و حقوق جزا (مشروط به داشتن ليسانس حقوق) از طريق آزمون سراسري در شرکت کار و تأمين‌اجتماعي به کار گرفته مي‌شوند.
نعيمي با بيان اينکه تاريخ برگزاري آزمون 93.8.16 است، افزود: داوطلبان مي‌توانند از تاريخ چهارشنبه93.7.16 لغايت چهارشنبه 93.7.23 براي ثبت نام به سايت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
وي اظهار داشت: به منظور رعايت عدالت استخدامي اين آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار مي‌شود و اطلاعات کامل مربوط به تعداد افراد مورد نياز در هر استان از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.
مديرکل دفتر امور حقوقي و دعاوي سازمان تأمين‌اجتماعي از جذب نيرو در 27 استان در اين آزمون خبر داد و گفت: تعداد نيروها در هر استان با توجه به نياز سازمان تأمين‌اجتماعي مشخص شده است.
نعيمي از دعوت به مصاحبه 3 برابر ظرفيت مورد نياز افراد در مرحله اول خبر داد و گفت: 70 درصد امتيازات بر اساس نمره آزمون و 30 درصد نيز بر اساس مصاحبه خواهد بود.
وي ادامه داد: اين آزمون به صورت تستي و در دروس حقوق مدني، حقوق تجارت، آيين دادرسي مدني، آيين دادرسي کيفري (قانون مصوب 1378) و حقوق جزا (قانون جديد) برگزار مي‌شود. شرط سني براي دارندگان کارشناسي حداکثر 35 سال و براي دارندگان مدرک کارشناسي ارشد نيز حداکثر 40 سال است.
مديرکل دفتر امور حقوقي و دعاوي سازمان تأمين‌اجتماعي با بيان اينکه افراد داراي مدرک دکتراي حقوق از شرکت در آزمون معاف هستند و تنها از طريق مصاحبه جذب خواهند شد گفت: دانشجويان و دارندگان مدرک تحصيلي دکتري در گرايش‌هاي حقوق جزاء، حقوق خصوصي و حقوق عمومي به شرط داشتن ليسانس رشته حقوق مي‌توانند درخواست و رزومه خود را حداکثر تا تاريخ 93.8.16 براي شرکت کار و تأمين به آدرس تهران، خيابان شريعتي، خيابان ملک، کوچه شهيدزاده، پلاک 2، کدپستي 1566969713 ارسال کنند.
نعيمي با تأکيد بر اينکه پذيرفته شدن در اين آزمون تعهد استخدامي براي سازمان تأمين‌اجتماعي ايجاد نمي‌کند، ادامه داد: پذيرفته شدگان با شرکت کار و تأمين که وابسته به سازمان تأمين‌اجتماعي است قرارداد منعقد مي‌کنند و امور حقوقي محوله از سوي سازمان تأمين‌اجتماعي را بر عهده مي‌گيرند.
وي افزود: تمام مراحل آزمون به صورت الکترونيکي انجام مي‌شود، بنا بر اين متقاضيان از مراجعه به واحدهاي مختلف سازمان و يا ارسال پستي مدارک خود داري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن