تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814287063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام مطالعات مکان یابی محل دفع پسماندهای ویژه در تمامی استانها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انجام مطالعات مکان یابی محل دفع پسماندهای ویژه در تمامی استانها تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر آب وخاک سازمان حفاظت محیط زیست از انجام مطالعات مکانیابی محل دفع پسماندهای ویژه در تمامی استان ها خبر داد.


به گزارش ایرنا "حسن پسندیده " افزود: این امر براساس آیین نامه اجرایی مدیریت پسماندها سازمان حفاظت محیط زیست که باید محل های مناسب دفع پسماند های ویژه صنعتی را به وزارتخانه های کشورو صنایع و معادن پیشنهاد کند انجام شده است.
وی اظهارکرد: نتیجه این مطالعات درنیمه مردادماه سال جاری توسط سازمان به وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کشورمنعکس ونشستی در این راستا جهت هماهنگی لازم جهت اجرایی شدن این مکان ها در محل وزارتخانه صنعت و معدن با هدف تسریع در امور برگزارشد.
پسندیده با اشاره به اینکه بر اساس قانون وزارت کشورموظف است درجهت واگذاری و ایجاد زیرساخت های لازم اعتبارات ، تسهیلات وامکانات لازم را جهت ایجاد و بهره برداری از محل های دفع پسماندها راسا یا توسط بخش خصوصی فراهم کند بیان کرد: نتیجه مطالعات ، پیگیری ها و اقدامات بعمل آمده در استان هایی مانند تهران ، البرز و آذربایجان شرقی انجام شده و مرحله واگذاری به متقاضیان درحال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: درسایراستان ها نیزاجرای این آیین نامه درجلسات کارگروه مدیریت پسماند استانی درحال انجام است.
پسندیده ادامه داد: جهت مطالعات مکان یابی دو استان اردبیل وآذربایجان غربی نیز ازمحل اعتبارات سال 93اعتبار لازم توسط سازمان تامین شده است.
وی با قدردانی از استان هایی که تا کنون گام موثری را در انجام مطالعات ، و نهایی شدن مکان های مدیریت پسماندها انجام داده اند ، پیگیری و انجام این وظیفه مهم را توسط ادارات کل در سال جاری در استانها را امری بسیار ضروری و مهم برشمرد.
علمی (1) ** 9340**1599


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن