تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813079209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق کودکان در تمامی ابعاد پی‌گیری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فانی در مراسم"هفته ملی کودک" خبر داد
حقوق کودکان در تمامی ابعاد پی‌گیری می‌شود
وزیر آموزش و پرورش با یادآوری تشکیل دبیرخانه دایمی «هفته ملی کودک» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم پی‌گیری حقوق کودکان از طریق این دبیرخانه تاکید کرد.


به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از اداره‌كل روابط عمومي و امور بين‌‌الملل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، علی‌اصغر فانی با حضور در جشن «روز جهانی کودک» با بیان این مطلب گفت: این دبیرخانه ضمن برنامه‌ریزی به همین مناسبت، باید پی‌گیری برنامه‌های مربوط به کودکان در همه مسایل مربوط به آنان مانند مسایل تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش، برنامه‌های فرهنگی و هنری و در یک کلام حقوق کودکان در تمامی ابعاد آن را بر عهده داشته باشد.

وی تصریح کرد: نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نقد و گفت‌وگو باید در مدارس سراسر کشور ما ساری و جاری شود. برای این کار باید فضای آزاد گفت‌وگو در مدارس شکل گیرد تا بچه‌ها بتوانند در بحث‌های مختلف آزادانه اظهار نظر کنند.

علی‌اصغر فانی یادآور شد: رییس جمهوری ما به دنبال احیای حقوق دانش‌آموزان، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، اجازه نقد و انتقاد در بین دانش‌آموزان است و ما امیدواریم به کمک این دبیرخانه بتوانیم این امور را هرچه زودتر به بهترین وجه محقق کنیم.

وزیر آموزش و پرورش هفته‌ی گذشته در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواست که با تدوین اساس‌نامه‌ای دبیرخانه‌ای دایمی برای برگزاری این برنامه در سال‌های آینده با حضور سازمان‌ها و ارگان‌های فعال در عرصه‌ی کودک و نوجوان تشکیل دهد.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن