تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820455937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت ناجا تقويت روحيه معنوي و افزايش بصيرت كاركنان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۳:۱۱ب.ظ)
اولويت ناجا تقويت روحيه معنوي و افزايش بصيرت كاركنان است جانشين فرمانده نيروي انتظامي در آيين افتتاحيه دوره هاي بصيرت خانواده كاركنان فرماندهي انتظامي استان اصفهان، تقويت روحيه معنوي و افزايش بصيرت كاركنان را جزء اولويت اول اين نيرو عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرتيپ حسين اشتري ، گفت: براساس فرمايشات مقام معظم رهبري كه بيان داشتند همه آحاد مردم لازم دارند كه در همه حوزه ها بصيرت داشته باشند خانواده هاي نيروي انتظامي نيز از اين امر مستثني نيستند و به همين جهت برابر تدابير فرمانده ناجا اين دوره ها طي دو سال گذشته درنيروي انتظامي آغاز شد و با جديت دنبال مي شود.
وي بصيرت را رمز پيروزي بر مشكلات عنوان كرد و اظهار داشت: امروز اگر مردم ما خصوصاً كساني كه در حوزه هاي امنيتي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي كه در اين حوزه ها با تهديدات و هجمه هاي زيادي از سوي دشمن مواجه هستيم بصيرت لازم را نداشته باشند با مشكل مواجه مي شوند.
اين مقام انتظامي، دشمن شناسي، زمان شناسي و امام شناسي را از مهمترين ويژگي هاي بصيرتي در مواقع بحراني كه نمي شود حق را از باطل تشخيص داد دانست و بيان داشت: در زمان فتنه 88 بعد از فرمايشات مقام معظم رهبري و مشخص كردن مرزها همه مردم يكپارچه پشت سر رهبري آمدند و آن حادثه بزرگ 9 دي را پديد آوردند كه اين اتفاق عظيم نشان از بصيرت بالاي مردم ايران داشت.
جانشين فرمانده ناجا به حضور پرصلابت نيروي انتظامي در فتنه 88 اشاره كرد و گفت: آن روز نيروهاي انتظامي با بصيرت بالاي خود در صحنه حاضر شدند به طوري كه حتي يك نفر از اين نيرو به خود شك و ترديد راه نداد و پايش نلرزيد و امروز هم با بصيرت كافي و لازم در تمامي صحنه ها حضور پيدا كرده و در تبعيت و پيروي از ولايت فقيه ثابت قدم است.
سردار اشتري با بيان اينكه اولويت اول ناجا تقويت روحيه معنوي و افزايش بصيرت كاركنان و خانواده هاي آنها ست، گفت: امروز اگر نيروي انتظامي موفقيتي داشته است صرفاً به خاطر تجهيزات نيست بلكه دينداري، ولايتمداري و ايمان كاركنان است كه براي رضاي خداوند تلاش جهادي دارند.
اين مقام مسئول تاكيد كرد:مسلم است كه هرچقدر ما بصيرت خود را افزايش دهيم مي توانيم در برابر جنگ نرم دشمن آماده تر باشيم و پيروز ميدان شويم و نه تنها خانواده هاي خود بلكه تمامي خانواده هاي جامعه اسلاميمان را از آسيب ها و تهديدات اجتماعي محافظت كنيم.
سردار اشتري در پايان نقش همسران و خانواده كاركنان را در به موفقيت رسيدن ماموريت هاي سخت نيروي انتظامي بسيار مهم و حساس توصيف كرد و گفت: اگر كاركنان و مديران و فرماندهان ما موفقيتي را در ماموريت هايشان كسب مي كنند اين مرهون پشتيباني، حمايت ها، همراهي ها و دلسوزي همسران و خانواده هاي مومن و متدين آنها ست و شعار تلاش جهادي پليس فقط مختص كاركنان نيست بلكه خانواده هاي آنها نيز با تلاش جهادي خود در حمايت و پشتيباني نيروها مي توانند باعث پيشبرد اهداف سازمان شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن