تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798631842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل پیکان: تا نیم‌فصل به هماهنگی لازم می‌رسیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مدیرعامل پیکان: تا نیم‌فصل به هماهنگی لازم می‌رسیم
ثنایی اعلام کرد: با توجه به صعود این تیم از لیگ دسته یک به لیگ بر‌تر تغییرات زیادی را داشتیم ولی با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم جزو مدعیان باشیم و البته سهمیه آسیایی را نیز کسب کنیم.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم ثنایی مدیرعامل باشگاه پیکان افزود: با جذب تعدادی از بازیکنان خوب و نام‌دار مانند مهدی رحمتی برای تقویت تیم گام مهمی را برداشتیم و البته این بازیکنان برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. فکر می‌کنم تا نیم فصل بتوانیم به یک هماهنگی مناسب و ایده‌ال برسیم.

ثنایی در مورد سقف بودجه در نظر گرفته شده برای باشگاه‌ها گفت: اینکه مشخص شده تا تیم‌ها با چه سقفی از هزینه بتواند بودجه یک فصل خود را تدارک ببینند امری قابل توجه است و می‌دانیم گردش مالی فوتبال ایران چه میزان است، اما درستی اجرای این قانون مستلزم داشتن یک ضمانت اجرایی قوی است.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها باید بر اساس کاری که می‌خواهند در طول یک فصل انجام دهند بودجه مناسبی را در نظر بگیرند که به نظرم با بودجه در نظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ می‌توانند امورات یک فصل خود را تامین کنند.  حتی برای ما که امسال به لیگ برتر صعود کرده‌ایم این بودجه کافی بود.

مدیر عامل باشگاه پیکان تاکید کرد: این امر سبب می‌شود تا یک باشگاه بر اساس نیاز خود بتواند یک بازیکن را با قیمت بالا خریداری کند و یا با‌‌‌ همان پول چند بازیکن را به خدمت بگیرد.  برای مثال پیکان امسال برای خرید مهدی رحمتی هزینه‌ای بالا را پرداخت کرد و به ازای آن چند بازیکن جوان را با هزینه بسیار پایین نیز در اختیار گرفت.

ثنایی با بیان اینکه حتی برای اداره کردن یک خانه نیز نیاز به برنامه ریزی برای بودجه داریم، افزود: همه نهاد‌ها در کشور باید بر اساس یک برنامه ریزی مناسب اداره شود. باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال آن‌ها نیز ازاین قاعده مستثنی نیستند.

مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان اینکه برای مشخص شدن میزان بودجه در نظر گرفته شده نیاز به گذشت زمان داریم، اظهار کرد: اینکه رقم ۱۵ میلیارد تومان برای یک فصل کفایت می‌کند یا خیر باید تا پایان فصل صبر کنیم. ولی با تمام این وجود کلیات قانون در نظر گرفته مناسب و ایده آل است.

وی گفت: البته برای داشتن یک لیگ حرفه ای نیاز به داشتن یک قانون برای باشگاه داری هستیم. لیگ‌ برتر ایران ظرفیت رسیدن به جایگاهی بالاتر را دارد و همه باید برای بالا بردن جایگاه فوتبال ایران دست به دست هم دهیم.

ثنایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره جوان  گرایی در تیم‌های لیگ برتری، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌های مطرح در جهان بر روی جوان گرایی تمرکز کرده‌اند و یکی از موارد کسب درآمد را بازیکن سازی می دانند.

وی بیان کرد: برای به کار گرفتن بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی مناسب داریم. خوشبختانه تیم فوتبال پیکان در رده‌های پایه بسیار فعال عمل می‌کند و بازیکنان زیادی را نیز پرورش داده که در تیم‌های مختلفی بازی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان افزود: وقتی بر روی سنین پایه سرمایه گذاری کنیم می‌توانیم یک پشتوانه مناسب برای تیم‌ها داشته باشیم، اما فراموش نکنیم این به جوان گرایی و پرورش بازیکنان نیاز به صبر و حوصله دارد.

ثنایی در مورد شرایط تیم پیکان در این فصل رقابتهای لیگ نیز گفت: در هفته‌های ابتدایی نتایج نامناسبی را گرفتیم اما با کوشش بازیکنان و کادر فنی تیم ما اکنون در جایگاه بهتری نسبت به اوایل فصل قرار گرفته و امیدواریم بتوایم این روند صعودی را ادامه بدهیم.

وی گفت: پبکان یکی از تیم‌های با ریشه و قدیمی فوتبال ایران است که بازیکنان بزرگی را به خود دیده است. امسال نیز با جذب تعدای از بازیکنان دست به تغییرات گسترده‌ای زدیم و به همین خاطر نیاز به زمان داریم تا این بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

مدیر عامل باشگاه پیکان ابراز امیدواری از موفقیت در لیگ امسال خاطر نشان کرد: به نظرم با داشتن این کادر فنی که در آن مربیانی چون ابراهیم زاده، حاج رضایی و فریبا حضور دارند می‌توانیم نتایج مناسبی را کسب کنیم و خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

وی همچنین از برنامه ریزی که برای این فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران صورت گرفته ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از اتفاقات مثبت رخ داده در فوتبال ایران همین برنامه ریزی مناسبی است که سبب شده تا تیم‌های بدانند در چه هفته‌ای با چه تیمی بازی کننند و همین امر هم باعث شده تا تیم‌های بتوانند برای خود یک برنامه مناسب تدارک ببینند.

ثنایی با بیان اینکه برنامه ریزی صورت گرفته برای رقابت‌های لیگ بر‌تر کمک زیادی را به کادر فتی تیم‌ها می‌کند، خاطر نشان کرد: اینکه کادر فنی بتواند در یک برنامه ریزی طولانی مدت چشم اندازی مناسب برای دیدارهای آتی خود داشته باشد از جمله نکات قابل توجه این اتفاق است .

مدیر عامل باشگاه پیکان در ادامه از کیفیت رقابت‌های این فصل لیگ بر‌تر ابراز رضایت کرد و گفت: به نظرم در این فصل شاهد رقابت‌هایی جذابت‌تر و با کیفیت‌تری هستیم. امسال همه تیم‌های حاضر در لیگ نشان داده‌اند که برای هر بازی برنامه دارند و برای کسب پیروزی پا به میدان می‌گذارند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن