تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815162088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت هاي ايران الگوي مردم الجزاير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۹:۲۹ق.ظ)
در نشست زن مبارز الجزايري با بانوان فرهيخته ايران؛ پيشرفت هاي ايران الگوي مردم الجزاير است جميله بوپاشا مبارز انقلابي الجزاير گفت: مردم الجزاير با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي در مسير پيشرفت و ترقي گام بر مي دارند .
به گزارش خبرگزاري موج، جميله بو پاشا مبارز سياسي الجزايري روز سه شنبه 15 مهر ماه در سالن همايش هاي بين المللي سازمان صداو سيما در جمع بانوان نقش آفرين ايران اسلامي ضمن ابراز خوشحالي از حضور در ايران گفت: در سال 1380 كشور ما به دست استعمارگران اشغال شد اما بعد از آن شمار فرهيختگان الجزايري بيشتر شد و اين بدين دليل بود كه در كنار مردان مقاومت، زنان مبارز ، نقش آفريني كردند .
در نشست بانوان نقش آفرين، كه به ميزباني مشاور امور بانوان رسانه ملي برگزار شده بود، خانم لاله افتخاري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، خانم شايق نماينده سابق مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي، خانم مينو اصلاني رئيس بسيج جامعه زنان، خانم خزعلي رئيس جامعه الزهرا، خانم زهرا پيشگاهي فرد نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي، خانم محتشمي عضو شوراي فرهنگي اجتماعي شهر تهران، خانم سويزي مشاور سابق وزير آموزش و پرورش و جمعي ديگر از استادان و بانوان فرهيخته حضور داشتند.
دكتر افتخاري در اين نشست ضمن خوش آمد گويي به خانم بوپاشا تحمل سختي ها و مبارزات حق طلبانه اين بانوي فرهيخته را تحسين كرد .
خانم اصلاني رئيس بسيج جامعه زنان نيز دراين جمع صميمي گفت: زنان انقلابي در ايران و الجزاير به دنيا نشان دادند، زن عفيف است و مي تواند در دنيا بدرخشد و با حفظ هويت خود در جامعه نقش آفريني كند.
خانم جميله بوپاشا نيز در ادامه با تشريح مقاومت زنان انقلابي الجزاير افزود: زنان الجزايري تلاش كردند با پشت كردن به مسائل مادي، هويت و دين خود را حفظ كنند و در اين راه موفق شدند.
خانم بوپاشا ضمن قدرداني از ارزش ها ي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: مردم الجزاير با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي در مسير پيشرفت و ترقي گام بر مي دارند.
وي در پايان با اعلام اين مطلب كه اميدوارم همه ي ملت هاي آزادي خواه جهان در صلح و آرامش بسر ببرند، براي ملت انقلابي ايران آرزوي موفقيت و پيشرفت در همه عرصه ها كرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن