تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارز الجزايري در پشت صحنه يك فيلم ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۴۶ب.ظ)
مبارز الجزايري در پشت صحنه يك فيلم ايراني جميله بوپاشا كه به دعوت مهندس ضرغامي به تهران سفر كرده امروز از پشت صحنه فيلمي بازديد كرد كه به نوعي به جنايات گروه داعش مي پردازد.
به گزارش خبرگزاري موج، خانم بوپاشا بعد از ظهر امروز در بازديد از پشت صحنه مجموعه «آوازهاي سرزمين من» گفت: داعش ساخته و پرداخته استعمارگران يعني آمريكا و رژيم صهيونيستي است و در تلاش است به گونه اي افكار عمومي جهان را بر ضد مسلمانان تهييج كند اما اين رفتار ها محكوم به شكست است.
وي با مشاهده صحنه هايي از اين فيلم كه جنوب لبنان را به تصوير مي كشيد گفت: براي لحظاتي ياد اتفاقاتي افتادم كه در انقلاب الجزاير رخ مي داد و ما با مبارزه مسلحانه در برابر اشغال گران ايستاده بوديم.
وي در اين بازديد كه معاون برونمرزي سازمان صدا و سيما هم وي را همراهي مي كرد از عوامل توليد فيلمي كه گوشه هايي از مقاومت مردم در برابر اشغالگران را به تصوير مي كشد قدرداني كرد.
آوازهاي سرزمين من داستان جوان مسلماني به نام ناصر است كه دل در گرو عشق دختري مسيحي به نام سارا دارد. اما با حمله داعش به جنوب لبنان و اتفاقاتي كه پس از جنايات اين گروه در اين منطقه مي افتد، مسير اين پيوند دشوار مي شود. اين داستان به نقش مخرب گروهك داعش و تكفيري ها در خاورميانه مي پردازد و مقاومت مردم منطقه در مقابل آنها را به تصوير مي كشد.
اميرحسين شريفي تهيه‌كننده اين فيلم است و عباس رافعي آن را كارگرداني مي كند. تمام بازيگران اين فيلم از هنرمندان شناخته شده سينماي لبنان، مصر و سوريه انتخاب شده اند. فيلمي كه به زبان عربي فيلمبرداري مي شود و براي اكران عمومي در ايران قرار است دوبله شود. توليد اين فيلم شهريور امسال در لبنان كليد خورده است.
عوامل اصلي اين فيلم عبارتند از: نويسنده: امين بهروزي (بر اساس قصه‌اي از حسين قاسمي جامي)، مدير فيلمبرداري: روزبه رايگا، مدير صدابرداري: بهروز معاونيان، طراح چهره پردازي: مهرداد قلي پور، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: بهرام صحيحي، جانشينان توليد: مهدي شريفي، جعفر محمدي، طراح صحنه و لباس: الحاج ايمن جابر، انتخاب بازيگر: شادي زيدان، مشاور رسانه اي:هادي داداشي، بازيگران: توني عيسي، نادين ويلسن نجيم، مهدي فخرالدين، آن ماري سلامه، عدي رعد، علي طحان، زينب مغنيه، سعيد بركات، وفا مشداد، حسن فقيه، حسن فرهات، جمال حمدان و اين فيلم محصول آفاق فيلم به سفارش مركز بين الملل صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن