تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805669646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادبادك اميد، شادي، دانش و آرامش شعار امسال هفته كودك است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۹:۱۸ق.ظ)
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان همدان: بادبادك اميد، شادي، دانش و آرامش شعار امسال هفته كودك است مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان همدان به مناسبت فرارسيدن هفته ملي كودك در جمع اصحاب رسانه گفت: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به عنوان متولي كودك و نوجوان در حوزه آموزش و فعاليت‌هاي داوطلبانه رسالت عظيمي بر عهده دارد و تلاش مي‌كند در اين حوزه پويا باشد.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان؛ سيدمحمدرضا جوادي به تقارن هفته ملي كودك با دهه امامت و ولايت اشاره كرد و افزود: 16 مهرماه روز جهاني كودك مي‌باشد با توجه به اهميت موضوع در كشور در قالب هفته ملي برگزار مي‌شود كه امسال از 15 تا 22 مهر ماه برنامه‌هاي متنوعي به اين مناسبت اجرا خواهد شد.
وي به شعار هفته ملي كودك و نوجوان اشاره كرد و گفت: بادبادك اميد، شادي، دانش و آرامش شعار امسال هفته كودك مي‌باشد كه همه برنامه‌هاي كانون حول اين شعار قرار داده شده است.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به اهداف برگزاري هفته ملي كودك و نوجوان پرداخت و گفت: جلب توجه افكار عمومي به ويژه خانواده‌ها نسبت به ويژگي‌ها، نيازها و خواسته‌هاي كودكان و نحوه مواجه با آنها، معرفي كانون و قابليت‌هاي آن به جامعه، ارتقاء سطح دانش و آگهي فعالان حوزه كودك، تقويت حس اميد به آينده و كمك به شكل‌گيري خاطرات شاد در ياد و خاطره كودكان از اهداف اجراي برنامه‌ها مي‌باشد.
جوادي خاطرنشان كرد: توجه خاص به كودكان با نيازهاي خاص و استثنايي، تعامل موثر با اصحاب رسانه و انعكاس اخبار، داير نمودن كارگاه‌هاي ادبي، علمي، هنري جهت معرفي قابليت‌هاي كانون از جمله سياست‌هاي ما براي گرامي‌داشت هفته ملي كودك و نوجوان است.
وي به برنامه‌هاي اجرايي هفته ملي كودك اشاره كرد و بيان داشت: براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده 90 عنوان برنامه در طي اين ايام هدف‌گذاري شده است كه در مراكز ثابت، سيار و پستي كانون اجرا خواهد شد و در قالب بيش از 672 برنامه مي‌باشد كه با توجه به اهداف در كانون برگزار خواهد شد.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان برخي از عناوين برنامه‌ها در هفته ملي كودك را برشمرد و گفت: تشكيل غرفه‌هاي فرهنگي، ادبي، روخواني كتاب، قصه‌گويي، سفال‌گري، خوش‌نويسي، غرفه عرضه محصولات كانون در سالن‌هاي اجراي نمايش، ديدار با كودكان بيمار، برگزاري جشنواره با موضوع «من شادم»، برگزاري طولاني‌ترين نقاشي با همكاري كودكان با موضوع صلح و دوستي با نگاه به كودكان غزه، برگزاري راهپيمايي نمادين در برخي از مراكز كانون‌ها، ديدار با مسئولين شهرستان‌ها، پرواز بادبادك‌ها در مراكز شيرين‌سو و فرسوج و چاپ كارت تخفيف به نام كودك كارت و توزيع در بين كودكان از جمله اين فعاليت‌ها مي‌باشد.
جوادي يكي از برنامه‌هاي شاخص كانون را برگزاري جشنواره قصه‌گويي عنوان كرد و افزود: 80 قصه‌گو از مجموعه همكاران كانون در بخش آزاد شركت كردند كه داوري مرحله استاني انجام شد و در تاريخ 23 مهرماه همزمان با آئين اختتاميه هفته، بخشي از قصه‌هاي انتخاب شده ارائه خواهد شد و برگزيدگان نيز براي جشنواره قصه‌گويي تهران معرفي خواهند شد.
وي كودكان را آينده‌سازان و مديران آينده كشور معرفي كرد و گفت: مبناي كار ما در كانون تربيتي است چرا كه ملاك ما قبل از مهارت‌آموزي در قالب عرصه‌ها و شاخص‌هاي عملياتي، انتقال مفاهيم تربيتي و مباحث كارسازي، توسعه بينش و نگرش كودكان مي‌باشد.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان به شاخص معرفي سرزمين اشاره كرد و افزود: كودكان ما بايستي ديرينه، پيشينه و فرهنگ خود را بشناسند اگر در اين زمينه فرهنگي رشد كنند حساسيت زيادي در رابطه با آينده كشور خود خواهند داشت كانون در برنامه معرفي سرزمين به طور غيرمستقيم به كودكان اين مباحث را آموزش و تبيين مي‌كند.
جوادي به جايگاه كانون استان همدان اشاره كرد و اذعان داشت: سالانه ارزيابي‌هايي در مراكز كانون‌هاي استان‌ها در رابطه با مربيان انجام مي‌شود امسال از استان همدان 5 نفر معرفي شدند و با توجه به ارزيابي‌هاي سخت با استانداردهاي بالا هر 5 نفر به عنوان مربي برتر برگزيده شدند.
وي ابراز داشت: در حوزه مراكز حدود 36 هزار نفر در 36 مركز عضويت دارند كه متوسط 1000 نفر عضو در هر مركز مي‌باشد.
جوادي يكي از فلسفه‌هاي وجودي كانون را بحث استعداديابي عنوان كرد و افزود: جذب، شناخت، معرفي استعدادهاي كودك و نوجوان، تلاش براي بروز خلاقيت‌هاي كودكان و نوجوانان اصلي‌ترين وظيفه ماست و ابزار و موضوع فعاليت‌هايي كه انجام مي‌شود در اين راستا مي‌باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن