تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805375659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه های هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی اعلام شد خبرگزاری پانا:مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌شرقی برنامه های هفته ملی کودک را تشریح کرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر ساعت 12:43



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام لطف اله پور با اعلام این خبر تصریح کرد:جشن‌های هفته ملی کودک به صورت همزمان در مراکز کانون در تبریز و دیگر شهرهای استان از روز سه شنبه 15 مهر ماه آغاز شده و به همین مناسبت مراسمی ویژه در مجتمع کانون تبریز برگزار می‌شود. وی دیدار مربیان و کارکنان کانون با حضرت آیت الله مجتهد شبستری نماینده محتمر ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حضور فعال اعضای مراکز کانون در محل استانداری همزمان با روز جهانی کودک، شرکت اعضاء و مربیان کانون سراسر استان در مراسم نماز جمعه و برپایی ایستگاه های ادبی  و هنری در محل نماز جمعه، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان کودکان تبریز و اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری در منطقه آزاد ارس  را از جمله برنامه های این مناسبت اعلام کرد. مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان روز 16 مهر بازدید از موزه‌های استان برای کودکان و خانواده‌های آنان به صورت رایگان خواهد بود . ضمن آن که با همکاری اداره کل محیط زیست استان بازدید از موزه حیات طبیعت این سازمان در تبریز برای تمامی دانش آموزان در طول هفته ملی کودک رایگان اعلام شده است. وی در عین حال تصریح کرد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در طول هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی و شادی را برای کودکان در نظر گرفته اند تا روزهای خاطره انگیزی را برای آنان رقم زنند. لطف اله پور حضور دانش آموزان در کارگاه های هنری و ادبی، بازدید از نمایشگاه های آثار کودکان و نوجوانان، شرکت در ویژه برنامه های متنوع با فعالیت های نظیر قصه گویی، نمایش عروسکی، مسابقه و سرود و حضور در کارگاه‌های ادبی و هنری را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که به همین مناسبت در مراکز کانون سراسر استان برگزار خواهد شد. لطف اله پور با تجلیل از مقاومت تاریخی مردم غزه به ویژه کودکان مظلوم این سرزمین در مقابل رژیم صهیونیستی از ایجاد غرفه‌ی ویژه در نمایشگاه‌ هفته ملی کودک به یاد کودکان غزه خبر داد.  مدیر کل کانون آذربایجان شرقی تعمیق احترام بزرگسالان به حقوق کودکان و توجه به نیازهای آنان در رشد استعداد به ویژه درعرصه‌های فکری و اهتمام به پرورش این استعدا‌ها و نیز شناخت آسیب‌های مختلف در این خصوص را از جمله اهداف برگزاری آیین‌های هفته ملی کودک عنوان کرد و افزود: به همین منظور نشست های تخصصی با حضور کارشناسان در موضوعات هنری محیط زیست، میراث فرهنگی، بهزیستی و بهداشت برای خانواده ها و اولیای تربیتی در مجتمع کانون تبریز برگزار خواهد شد.   ویژه برنامه های هفته ملی کودک در روزهای 15 الی 21 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در تبریز و شهرهای مختلف آذربایجان شرقی اجراء خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن