تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819792967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نشست ستاد مرکزي شاهد و ايثارگر حوزوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۲۱:۵۲ب.ظ)
برگزاري نشست ستاد مرکزي شاهد و ايثارگر حوزوي نشست ستاد مرکزي شاهد و ايثارگر حوزوي با هدف تصويب دستور العمل شناسايي و معرفي برگزيدگان دومين همايش تجليل از ايثارگران حوزوي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست بررسي دستور العمل شناسايي و معرفي برگزيدگان دومين همايش تجليل از ايثارگران ممتاز و نخبه حوزه هاي علميه با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن موذني، معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد و رييس ستاد برنامه ريزي طرح شاهد، حجت الاسلام و المسلمين ملکدار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌هاي علميه قم و جمعي از مديران حوزه هاي تخصصي مربوطه در دفتر اين معاونت برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين موذني، رئيس ستاد برنامه ريزي طرح شاهد در ابتداي اين نشست ضمن تبريک اعياد قربان و غدير و خير مقدم به حاضران با اشاره به نقش طلاب شاهد و ايثارگر در جامعه بر لزوم رسيدگي و توجه بيشتر به اين قشر معظم تاکيد کرد.
در ادامه اين نشست، حجت الاسلام و المسلمين ملکدار، گفت: با در نظر گرفتن توجه مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران به ارتقاي تحصيلي ايثارگران طلبه و روحاني و به منظور شناسايي و معرفي الگوي مناسب در بين طلاب ايثارگر، تشويق و ترغيب محصلين ممتاز ايثارگر حوزوي و فرزندان آنان يک ضرورت انکار ناپذير است.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌هاي علميه قم اهداف طرح انتخاب و معرفي طلاب نخبه و ممتاز ايثارگر حوزوي را تشويق محصلان ايثارگر ممتاز در حوزه هاي علميه، ايجاد انگيزه رقابت در امر تحصيل در ميان طلاب ايثارگر، ايجاد و افزايش روحيه تلاش و تحرک و شادابي اجتماعي براي رسيدن به مراتب عالي و تجليل از مقام والاي رزمندگان و جانبازان و خانواده شهدا در محيط هاي علمي عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين ملکدار با تاکيد بر اينکه طلابي که بر اساس مقررات حوزه هاي علميه سراسر کشور وارد مدارس علوم ديني شده اند و داراي کد تحصيلي فعال هستند مي توانند در اين همايش شرکت کنند، گفت: تمام ايثارگران مشمول ماده 65 قانون خدمات رساني به ايثارگران مشمول شرکت در اين همايش هستند.
وي ملاک هاي انتخاب برگزيدگان را امتياز آوري در فعاليت هاي آموزشي، فعاليت هاي پژوهشي، سوابق مديريتي، فعاليت تبليغ و امور فرهنگي و نخبگي در اخلاق و تربيت عنوان کرد و گفت: مراکز مديريت استان ها پس از بررسي بر اساس ملاک هاي معين شده، افراد حائز رتبه هاي برتر را به ستاد معاونت امور طلاب و دانش آموختگان معرفي خواهند کرد.
لازم به ذکر است؛ در اين نشست تمام مواد دستورالعمل شناسايي و معرفي برگزيدگان دومين همايش تجليل از ايثارگران ممتاز و نخبه حوزه هاي علميه مصوب و همچنين مقرر شد اساس نامه تشکيل کانون ايثار طلاب شاهد و ايثارگر حوزه هاي علميه در جلسات بعد مورد بررسي هاي کارشناسانه قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن