تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت رونق به گیشه ها: فروش سینما رشد 100 درصدی داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بازگشت رونق به گیشه ها: فروش سینما رشد 100 درصدی داشت فرهنگ > سینما - مهر نوشت:

رییس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه زیرساخت ها و راهکارهای راه اندازی گروه سینمایی مخصوص سینمای کودک و نوجوان در دست بررسی است، تاکید کرد از ابتدای سال تاکنون فروش سینماها نسبت به سال گذشته افزایش 100 درصدی داشته اند.
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در افتتاحیه جشنواره فیلم کودک در اصفهان این قول را داد که آمادگی راه اندازی گروه سینمایی «کودک و نوجوان» را دارد. بخشهایی از سخنان ایوبی:
- در حال حاضر گروه کودک و یا همان میز کودک در فارابی تشکیل شده و در تلاش هستیم گروه سینمایی کودک را راه بیندازیم. همان طور که گروه سینمای «هنر و تجربه» را راه انداختیم و آن را از فیلم های دیگر جدا کردیم. فعلا در حال بررسی گروه سینمای کودک هستیم که آیا می توانیم تجربه ای مانند گروه هنر و تجربه را در سینمای کودک و نوجوان داشته باشیم و بتوانیم آن را راه اندازی کنیم. -باید گروه کودک و نوجوان را جدا از گروه های دیگر سینما ببینیم و تجربه های جدید نشان داده که اگر فیلم خوب در حوزه کودک وارد سینما شود تا چه اندازه با استقبال مواجه می شود.
-کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بدنه و مدیریت سینما با هم همکاری ندارند. خود اهالی سینما هم از قبل با هم مشکلاتی پیدا کرده بودند. بی شک زمانی را برای چیدن این پازل باید در نظر بگیریم و برای رسیدن به حالت طبیعی زمان نیاز است. بارها گفته ام که قرار نیست من در سینما معجزه کنم بلکه می خواهم تلاش کنم تا همه چیز برگردد سر جای اول خود.
-امروز که گیشه ها پررونق است و با توجه به اینکه امسال صد در صد افزایش فروش در گیشه داشتیم این امر می تواند برای عده ای تشویق باشد که بیایند و در ساخت فیلم ها کمک کنند. بخش خصوصی زمانی که احساس کند که فیلمش فروش دارد و بازگشت سرمایه آن تضمین شده است، طبیعتا حضور فعالی در سینما خواهد داشت. به هر حال تولید یک فیلم یک چرخه است. در گذشته این چرخه معیوب بود و تعمیر و روغن کاری این چرخه معیوب زمان بر است.
-امسال 15 فیلم بخش خصوصی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور داشتند که تنها از فارابی وام دریافت کردند. 99 درصد فیلم های حاضر در جشنواره توسط بخش خصوصی تامین هزینه شده اند. البته حمایت فارابی از تولید فیلم ها تا سقف 50 درصد است و 50 درصد باقی توسط بخش خصوصی تامین می شود.  
45231  

کلید واژه ها: اکران سینما - سینمای ایران -




یکشنبه 13 مهر 1393 - 10:30:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن