تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبیین ابعاد غدیر بدون ایجاد تفرقه انجام شود/ لزوم تبیین جایگاه ولایت با محوریت قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر حجت الاسلام سروستانی:
تبیین ابعاد غدیر بدون ایجاد تفرقه انجام شود/ لزوم تبیین جایگاه ولایت با محوریت قرآن
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در تبیین ابعاد غدیر باید ضمن پرهیز از تفرقه و اختلاف بین مذاهب اسلامی در ایام غدیر بر اثبات حقانیت ولایت تاکید کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست مسئولان فرهنگی استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ایام امامت و ولایت و عید غدیر اظهار داشت: در ایام مبارک ولایت و امامت لازم است هر دستگاهی به تناسب ارتباطش با مردم با برقراری تعامل بیشتر با گروه های هدف خود هدایت، حمایت و تغذیه فکری را انجام دهد تا شرایطی ایجاد شود که اجرای جشن های این ایام با محوریت مردمی برگزار شوند. مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ برگزاری اصولی جشن های عید غدیر ابراز داشت: لازم است در راستای تحقق این مهم تبلیغات محیطی گسترده و مناسبی انجام شود و بستر لازم برای تبیین فرهنگ غدیر در شهرها، بخش‌ها و روستاهای سراسر استان فراهم شود. لزوم تبیین جایگاه ولایت و امامت با محوریت آیات قرآن وی اظهار داشت: تبیین جایگاه ولایت و امامت با محوریت آیات نورانی قرآن کریم و روایات اسلامی در فضاهای مجازی، محیطی، رسانه ها و به‌ویژه صدا و سیما از راهبردهای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان بوشهر قرار دارد. حجت‌الاسلام سروستانی بر ضرورت حفظ وحدت در بین مذاهب اسلامی تاکید کرد و افزود: ما در تبیین ابعاد غدیر باید ضمن پرهیز از تفرقه و اختلاف بین مذاهب اسلامی در ایام غدیر بر اثبات حقانیت ولایت تاکید کنیم و دین خود را به اسلام ناب محمدی ادا کنیم. مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به نقش تاثیرگذار رسانه ها در ترویج فرهنگ غدیر اشاره کرد و ادامه داد: در عصر کنونی رسانه ها نقش مهمی را در تبیین آموزه های اسلامی و اشاعه معارف ارزشمند اسلام بر عهده دارند و لازم است با تدوین و تنظیم برنامه های موثر و کارشناسی شده و برگزاری نشست های متعدد با اصحاب رسانه زمینه ترویج بیشتر معارف اهل بیت را در شبکه های مجازی فراهم کنیم. لزوم تلاش برای شناساندن جایگاه ولایت و تبیین فرهنگ شیعه وی با اشاره به دشمنی و شبهه افکنی دشمنان اسلام و استکبار جهانی با فرهنگ تشیع اضافه کرد: علیرغم طرح شبهه های واهی از طرف دشمنان قسم خورده فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و وارد کردن شبهات متعدد ولایت چراغی خاموش نشدنی است و ما باید با گسترش و نشر معارف اسلامی از بروز و ظهور آسیب ها اجتناب کرده و زمینه سوء استفاده دشمنان از جشن های این ایام را از بین ببریم. حجت‌الاسلام سروستانی افزود: در ایام ولایت و امامت لازم است با برگزاری مسالمت آمیز جشن های این ایام عامل نشر معارف ارزشمند شیعی شده و از انجام اعمالی که باعث بروز تفرقه و اختلاف می شوند خود داری کرده و با برگزاری جشن هایی با محتوا در جهت شناخت جایگاه ولایت و تبیین فرهنگ شیعه تلاش کنیم.


۱۳۹۳/۷/۱۲ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن