تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با نام «مصباح» یا «یزدی اختلاف ایجاد نکنیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: با نام «مصباح» یا «یزدی اختلاف ایجاد نکنیم
کد خبر: ۴۳۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴ - 01 October 2014


یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سیاست این حزب برای انتخابات مجلس این است که مجلسی قوی، مقتدر ، صاحب نظر تشکیل شود.


به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان با بیان این‌که ما به دنبال دست یافتن به افراد اصلح برای انتخابات مجلس هستیم، خاطرنشان کرد: این افراد باید سابقه تقوای خوبی داشته باشند و اگر آن‌ها حتی عضو موتلفه هم نباشد ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم.


وی درباره همایش وحدت اصولگرایان اظهار کرد: ما اگر ائتلاف انتخابات را بر روی جناح‌ها ببریم بده بستان سیاسی ایجاد می‌شود که به نفع نظام نیست. ما باید به دنبال این باشیم که چه کسی اصلح است.


این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه با اشاره به این‌که همایش وحدت اصولگرایان به زودی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما نباید در بین خود اختلاف ایجاد کنیم و با نام بردن از شخصیت‌های بزرگ اصولگرا همانند آیت الله یزدی و آیت‌الله مصباح بین خود اختلاف بیاندازیم. ما نباید آیت الله مصباح را به یک تشکیلات سیاسی خاص مختص بدانیم. آیت الله مصباح و سایر بزرگان اصولگرا مانند آیت الله موحدی کرمانی ویزدی به همه ملت تعلق دارند. ما نباید یکدیگر را به افراط و تفریط یا چپ و راست تقسیم کنیم.


وی در پایان درباره فعالیت انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد نیز گفت: آن‌ها مانند تمام نیروهای سیاسی کشور حق فعالیت برای انتخابات را دارند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن