تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801315833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حبیبی: کامرون نامردی دیپلماتیک کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حبیبی: کامرون نامردی دیپلماتیک کرد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی معتقد است که صحبت های دیوید کامرون پس از ملاقات با روحانی، یک نامردی دیپلماتیک بود.
کد خبر: ۴۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 26 September 2014


دبیر کل حزب موتلفه اسلامی معتقد است که صحبت های دیوید کامرون پس از ملاقات با روحانی، یک نامردی دیپلماتیک بود.

محمدنبی حبیبی در گفت وگو با ایسنا، درباره دیدار رئیس جمهور ایران با نخست وزیر انگلیس اظهار کرد: در عالم دیپلماسی بنا بر تعامل و ارتباط و گفت و گو است. در نفس ملاقات روحانی و کامرون نمی توانیم ایرادی به آقای رئیس جمهور بگیریم چون دیدار رئیس جمهور با روسای جمهور و نخست وزیران سایر کشورها، جز در برخی استثنائات مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی طبیعی به حساب می آید، اما من این رفتار زشت کامرون را تقبیح می کنم.

وی اضافه کرد: اگر لاطائلاتی که کامرون بعد از ملاقات با آقای روحانی گفت را قبل از ملاقات گفته بود، یقینا رئیس جمهور ما با او ملاقات نمی کرد. من این کار کامرون را یک نوع نامردی دیپلماتیک می دانم که بیاید ملاقات کند و بعد از آن، یک سری حرف های غیر واقعی و توهین آمیز را بگوید. من معتقدم که یک کار خلاف اخلاق و خلاف عرف دیپلماتیک از سوی کامرون انجام شد و باید نخست وزیر انگلیس را به خاطر این کارش محکوم کنیم.

حبیبی همچنین در واکنش به صدور مجوز فعالیت برای جبهه پایداری بیان کرد: این یک کار عادی و خوبی بود که اعضای پایداری انجام دادند. البته اعضای جبهه پایداری گفته بودند که نمی خواهیم کار حزبی کنیم و من همان موقع هم تعجب کردم چون جبهه پایداری همه افعال حزبی را از ابتدای تشکیل انجام می داد. حالا هم که خودشان پذیرفته اند به عنوان یک حزب شناسنامه دار شناخته شوند، من از این موضوع استقبال می کنم. جبهه پایداری در اصول جزء جریان اصولگرایی به حساب می آید البته ممکن است سلیقه اعضای جبهه پایداری با برخی از تشکل های اصولگرا متفاوت باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان می توانند با جبهه پایداری به یک لیست واحد انتخاباتی برسند؟ اظهار کرد: من اصولا الان ائتلاف بین اصولگرایان را حتی بین سلیقه های مختلف، دارای یک زمینه مساعد می بینم. تمام تلاش موتلفه هم این است که این زمینه را توسعه دهد. ما معتقدیم در انتخابات آینده اصولگرایان از جمله جبهه پایداری بهتر است با محوریت جامعتین (جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران) وارد انتخابات شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان درباره زمزمه های افتراق بین اصولگرایان یادآور شد: ممکن است در جریان های سیاسی یک سری مشترکات اصولی وجود داشته باشد اما این که بخواهیم در تمام اصول و فروع و سلیقه ها همه یک جور فکر کنند توقع نادرستی خواهد بود. اتفاقا در شرایط فعلی سیاسی، تمایل به همگرایی در بین اصولگرایان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. ما معتقدیم این تمایل را باید توسعه دهیم. اصولگرایان به خصوص برای انتخابات آینده خبرگان و مجلس شورای اسلامی ناگزیر از ائتلاف هستند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن