تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815542727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌هاي ايرانسل براي حضور پررنگ در ايران‌تلکام2014 تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
برنامه‌هاي ايرانسل براي حضور پررنگ در ايران‌تلکام2014 تشريح شد پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تلکام 2014)، بعنوان بزرگترين رويداد ساليانه حوزه فناوري ارتباطات کشور، از 14 تا 17 مهر‌ماه، با حضور پررنگ ايرانسل در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نمايشگاه همچون سالهاي گذشته، ايرانسل با حضور در سالن اختصاصي 27 و همچنين غرفه هاي فضاي باز، آخرين محصولات وخدمات خود را با محوريت شعار «تجربه زندگي ديجيتال» به نمايش خواهد گذاشت.
در ايران تلکام 2014، ايرانسل بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور با پوشش سراسري که موفق به اخذ پروانه رسمي ارتقاء شبکه به نسل هاي بالاتر شده مي کوشد، محصولات و خدمات مبتني بر اين فناوري نوين را در حوزه هاي متوعي چون راهکارهاي سازماني، تجربه زندگي ديجيتال، روش‌هاي نوين ارتباطي-اطلاع‌رساني و پرداخت همراه و تجربه‌هاي جديد در بازار ارتباطات، متناسب با علايق و نيازهاي اقشار مختلف بازديدکننده از اين نمايشگاه، به معرض نمايش درآورد.
در اين نمايشگاه همچنين، محصولات و خدمات متنوع و جديد ايرانسل از جمله پورتال عرضه محتواي صوتي و تصويري با نام هاي تجاري «ريتم» و «زوم»، فروشگاه بازي هاي موبايلي با نام تجاري «بازيک»، خدمات سلامت همراه، آموزش همراه، بيمه خرد، کيف پول همراه و خدمات بانکداري و پرداخت همراه از طريق بسترهايي نظير NFC ، نرم افزار کاربردي کتابخوان همراه و نرم افزار واقعيت افزوده با نام تجاري «نشان» و نيز خدمات ابري ايرانسل، نرم افزار کاربردي ايرانسل من، سرويس اعلام دسترسي، صداي جادويي، پيشخوان ايرانسل، آهنگ پيشواز، ويترين، پيامک صوتي، خدمات اطلاعات شهري، باجه ايرانسل و جعبه کمک هاي تماس، درکنار روش‌هاي متنوع شارژ، سرويس #7*، چارسوي ايرانسل و برگزاري مسابقات پيامکي، طرح‌هاي تشويقي پاييزه در اختيار بازديدکنندگان و علاقه‌مند قرار مي گيرد.
بر اساس اين گزارش، اين نمايشگاه فرصت مناسبي خواهد بود تا بازديدکنندگان اعم از نمايندگان شرکت ها، موسسات و سازمان ها، و همچنين مشترکين علاقه مند به آشنايي با برنامه هاي سرگرمي، آموزشي، فرهنگي و ...، با طيف گسترده خدمات و محصولات نوين و ديجيتال ايرانسل که بر اساس باند پهن نسل هاي سوم و چهارم در اختيار مشترکين قرار گرفته است، از نزديک آشنا شوند.
همانند سال‌هاي گذشته و با توجه به درک صحيح و به موقع ايرانسل از نيازهاي ارتباطي شرکت‌ها و سازمان‌ها برايي عرضه راهکارهاي ارتباطي ويژه سازماني، بخش راهکارهاي سازماني ايرانسل در قالب يک غرفه مجزا و ويژه به معرفي راه‌حل‌هاي ايرانسل براي بهبود و مديريت هزينه‌هاي ارتباطي، دسترسي مستمر، خدمات مبتني بر موقعيت، امنيت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنين روشهاي پيشرفته آگاهي‌رساني و تبليغات مي پردازد.
از ديگر بخش‌هاي سالن اختصاصي ايرانسل، معرفي خدماتي چون دسترسي به اطلاعات از طريق تلفن همراه، دفتر کار همراه، خدمات پرداخت‌ خرد همراه و نيز ارائه خدمات ويژه مبتني بر رايانش ابري ايرانسل به علاقه مندان خواهد بود.
علاوه بر اين، روش‌هاي نوين ارتباطي، اطلاع رساني و پرداخت در قالب سامانه‌هاي نوين اطلاع رساني تعاملي و هوشمند، ايجاد بستر امن ارتباط با شبکه بانکي و پرداخت آني از طريق تلفن همراه با استفاده از بستر کدهاي دستوري (USSD) و نيز تجربه‌هاي جديد در بازار ارتباطات در قالب عرضه محصولات الکترونيکي، پياده سازي انواع خدمات مبتني بر ديتا، بسترسازي تجارت همراه و بومي‌سازي و توسعه زيرساخت‌هاي مبتني بر فناوري‌هاي نوين در سالن اختصاصي ايرانسل در پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني (2014 Iran Telecom) در معرض نمايش قرار خواهند گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن