تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815568728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه فضای سبز رشت کمتر از شهر کویری یزد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان خلیلی:
سرانه فضای سبز رشت کمتر از شهر کویری یزد است
رشت – خبرگزاری مهر: شهردار رشت گفت: سرانه فضای سبز رشت کمتر ازسه متر مربع بوده و این در حالیست که این سرانه در شهر کویری یزد بیشتر است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم خلیلی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اهالی گردشگری شهر رشت افزود: شهر رشت با سابقه دیرینه خود در عرصه گردشگری متاسفانه امروز در آخرین جایگاه ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه از زمان های گذشته زیرساخت های جذب گردشگر در رشت فراهم بوده است، اظهار داشت: با وجود تبلیغات بسیار حضور و ماندگاری گردشگران در این شهر زیبا کاهش یافته است.

شهردار رشت ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه گردشگری و افزایش درآمدهای پایدار از طریق آن در اولویت اقدام های شهرداری قرار دارد دفتر توسعه درآمدهای پایدار راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: در راستای افزایش درآمدهای پایدار شهری و جذب گردشگران معرفی ظرفیت ها و توانمندی های شهر باران در عرصه گردشگری اولویت شهرداری است.

خلیلی با تاکید بر اینکه با تحقق گردشگری دیگر درآمدهای ناشی از ساخت و ساز و عوارض تنها منبع درآمدی نخواهد بود، گفت: مهمترین مسئله این است که باید یک متولی مشخص در مدیریت شهری برای عرصه گردشگری مشخص شود تا بتوان نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی ظرفیت ها و فرهنگ زیبای رشت در جهان با مسئولان دفتر یونسکو در ایران تعامل مناسبی صورت گرفته است، افزود: حداقل استانداردهایی که باید در برابر یک گردشگر رعایت شود متاسفانه در گیلان و شهر رشت وجود ندارد.

شهردار رشت با بیان اینکه برای توسعه صنعت گردشگری در شهر باران باید فعالیت های فنی و حرفه ای صورت گیرد، ادامه داد: در همه جهان از این صنعت سبز درآمدهای سرشاری نصیب شهرها می شود که از آن می توان در راستای شکوفایی و توسعه همه جانبه شهری بهره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست هم اندیشی که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و اهالی عرصه گردشگری گیلان برگزار شد حاضران به بیان دیدگاه ها و پیشنهاد های خود پرداختند.


 


۱۳۹۳/۷/۹ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن