تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820060880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازي و تکميل فروشگاه بزرگ همشهري 14 در پرديسان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
بازسازي و تکميل فروشگاه بزرگ همشهري 14 در پرديسان مدير عامل سازمان ميادين ميوه وتره بار و ساماندهي مشاغل شهري قم از تسريع عمليات اجرائي و تکميل ساخت فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج همشهري 14 در پرديسان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مظفري گفت: اين پروژه از فروردين ماه سال گذشته در مساحتي بالغ بر 724 مترمربع در پرديسان سايت 39 هکتاري در حال احداث بوده که با وجود 35 درصد پيشرفت فيزيکي به علت عدم تامين اعتبار، ساخت و ساز آن متوقف شده بود.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته و مورد نياز براي رسيدن به فضايي شفاف و ترغيب كننده براي سرمايه گذاري درپروژه هاي در دست اقدام سازمان گفت: بايد روند جذب سرمايه گذاري در استان قم با شتاب بيشتري دنبال شود و مسوولان هم بايد به روال جذب سرمايه گذار شتاب بخشند و براي تحقق آن درخواست هاي سرمايه گذاران و مردم را هر چه زودتر رسيدگي کنند.
مظفري در بخش ديگري از مطالب خود گفت: حضور بخش خصوصي توانمند در استان زمينه را براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي پويا فراهم مي کند و در اين زمينه سازمان توانست با پيگيري‌هاي مستمر در خصوص واگذاري فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج همشهري 14 به بخش خصوصي قدم بزرگي بردارد.
وي خاطر نشان کرد: در صورتي که مشکل خاصي پيش نيايد اميدوار هستيم فروشگاه بزرگ عرضه مايحتاج همشهري 14 در پرديسان حداکثر تا پايان سال جاري به بهره‌برداري رسد و با اجرايي شدن اين پروژه مي توانيم شاهد تحولات خوبي در زمينه خدمات اجتماعي و فرهنگي شهر بزرگ پرديسان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن