تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيلات لازم براي فعاليت سرمايه‌گذاران بخش خصوصي دو طرف فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۵۱ب.ظ)
روحاني در ديدار با پوتين تاکيد کرد؛ تسهيلات لازم براي فعاليت سرمايه‌گذاران بخش خصوصي دو طرف فراهم شود رئيس جمهوري با تأکيد بر توسعه و تعميق روابط دو کشور خواستار تسهيلات لازم براي فعاليت و ارتباط سرمايه‌گذاران بخش خصوصي دو طرف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني در اين ديدار که عصر دوشنبه در آستراخان روسيه برگزار شد از تلاش‌هاي رييس‌جمهوري روسيه و همکارانش براي برگزاري مطلوب نشست سران خزر قدرداني کرد و گفت: توافقات مهمي که امروز در آستراخان به دست آمد نشانه‌اي قوي از همگراي کشورهاي ساحلي براي همکاري و تأمين منافع مشترک است.
رئيس‌جمهوري با اشاره به اينکه طي يکسال گذشته در ۴ نوبت سران دو کشور از نزديک به رايزني و ارزيابي مسايل دو جانبه، منطقه‌اي و بين‌المللي پرداخته‌اند، افزود: اهميت روسيه در مناسبات منطقه‌اي و راهبردي ايران افزايش يافته است و ديدارهاي متعدد مسئولان و سران دو کشور سندي بر استحکام روابط و اراده دو طرف بر توسعه آن است.
روحاني گسترش منافع مشترک و نيز حساسيت‌هاي منطقه اي را از عوامل محرک در تعميق همکاري‌ها بر شمرد و گفت: آنها که مي‌خواهند امروز رهبري مبارزه با تروريست‌ها در منطقه را بر عهده بگيرند، دير به فکر افتاده‌اند و اين جزء افتخارات ملت ايران است که قبل از ديگران اين خطر را تشخيص داده و با آن به مبارزه پرداخت.
رئيس‌جمهوري با تأکيد بر توسعه و تعميق روابط دو کشور خواستار تسهيلات لازم براي فعاليت و ارتباط سرمايه‌گذاران بخش خصوصي دو طرف شد.
ولاديمير پوتين رييس جمهوري روسيه نيز در اين ديدار از تلاش‌هاي دکتر روحاني و دولت يازدهم براي توسعه و تحکيم روابط تشکر کرد و گفت: اينکه تنها به فاصله دو هفته از ملاقات در شهر دوشنبه تاجيکستان ،دوباره گفت‌وگو مي‌کنيم از سرعت خوب اجراي توافقات و اراده سران دو کشور بر پيشرفت آنها حکايت دارد.
وي به همکاري‌هاي گسترده با ايران در حوزه انرژي اشاره کرد و افزود: ايران و روسيه در بسياري از مسايل منطقه‌اي و بين‌المللي مواضع نزديک به يکديگر دارند و توسعه همکاري بين دو کشور از مهم‌ترين عوامل ثبات در منطقه آسياي ميانه و خاورميانه است.
رئيس‌جمهوري روسيه توافق سران کشورهاي ساحلي خزر بر تأمين امنيت پيراموني اين دريا توسط ۵ همسايه را مهم‌ترين دستاورد اجلاس چهارم سران خزر در آستراخان برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن