تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803278500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران، قدرت اول منطقه به پاس 8سال دفاع مقدس/ ارزیابی غلط غرب از علاقه ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی مطرح کرد
ایران، قدرت اول منطقه به پاس 8سال دفاع مقدس/ ارزیابی غلط غرب از علاقه ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: کشور ما اکنون به واسطه آنچه در این هشت سال مقدس به دست آورده به عنوان قدرت اول منطقه، حامی و پشتیبان کشورهای مظلوم نقش آفرینی می‌کند.


به گزارش گروه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اصناف و بازاریان تهران صبح امروز(دوشنبه 7 مهرماه) در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران، میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) بودند.
 
وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جنگی که بر ایران اسلامی بوسیله استکبار جهانی تحمیل شد، برخلاف آنچه آنان تصور داشتند موجب پیروزی حق علیه باطل شد.

انسجام و وحدت ملی از عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و هرکس دست به تفرقه بزند دشمن انقلاب و دفاع مقدس است چرا که همه باید زیرچتر امام(ره) و رهبر جامعه باشند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: تفکر دشمنان برای حمله به ایران بر پایه پنج محور اصلی از جمله براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، آنها بر این تفکر بودند که انقلابی بر اثر یکسری کمبودها در کشور ایجاد شده و اکنون مردم آن رضایت واقعی را از نظام اسلامی ندارند، بنابراین میتوانند با راه انداختن جنگ به پیروزی برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی افزود: اشتباه محاسباتی که آن هم باز بر اساس تفکر نوپا بودن انقلاب و عدم قدرت دفاعای در کشور بود، نادیده گرفتن نقش معنویت در جنگ که شاید برای آنها چنین مسائلی مانند افسانه باشد اما ما به عینیت دیدم که افسانه نبود، ارزیابی غلط آمریکا و غرب از علاقه مندی مردم به نظام جموری اسلامی از دیگر اندیشه های دشمن در جنگ تحمیلی بود. البته در 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران نشان دادند که برخلاف آنچه دشمنان میپندارند هر روز میزان علاقه مندیشان به آرمان‌های اصیل انقلاب بیشتر می شود.
 
وی اضافه کرد: عدم محاسبه صحیح دشمن از توان رزمی رزمندگان اسلام از دیگر تفکرات غلط عراق بود که آنهم ناشی از عدم شناخت آنها از فلسفه جهاد و شهادت بود و فکر نمیکردند که رزمندگان ما با اقتدا بر مولایشان حضرت اباعبدالله الحسین از جنگ و شهادت هیچ هراسی نداشته باشند . در 8 سال دفاع مقدس ما واقعه کربلا را به عینیت مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در ادامه با برشمردن عوامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام بر دژخیمان استکبار جهانی افزود: مهمترین دلیل این پیروزی رهبری بی بدیل امام(ره) امت بود، اگر رهبری عالمانه آن پیر فرزانه نبود هیچگاه ما نمیتوانستیم در جنگ به پیروزی برسیم،  نفوذ کلام حضرت امام(ره) آنچنان بود که مردم بدون هیچگونه چشم داشتی در دفاع از کشور و دین خود جان می‌دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی گفت: در ادامه راه آن پیر فرزانه، رهبر معظم انقلاب اسلامی آنچنان کشور را دارای اقتدار کرده‌اند که حتی در هنگام بیماری جزئی معظم له تمام دستگاههای کشور بدون هیچگونه تاخیری در حال کار و فعالیت هستند. در صورتیکه در عربستان سعودی مشاهده می‌کنیم که چندین سال است بواسطه بیماری پادشاهشان در حال نیمه آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: حفظ انسجام ملی و  بوجود آمدن وحدت ملی در بین تمامی مردم از احزاب گرفته تا صنوف مختلف و همچنین تاثیر قیام امام حسین(ع) همراه با دعا و راز و نیاز از دیگر عواملی بود که توانستیم در این جنگ نابرابر به پیروزی برسیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی با بیان اینکه حضور زنان در پیشانی جنگ به عناوین مختلف، پشتیبانی جنگ را به همراه داشت، بیان داشت: حضور زنان به همراه اطاعت پذیری رزمندگان از فرماندهان خود و روحیه ایثارگری این عزیزان در ورود به صحنه های پر خطر همراه با حمایت‌های همه جانبه مردمی که توانایی حضور در جبهه ها را نداشتند از دیگر عوامل موثر در چیرگی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی بود.

وی در ادامه با برشمردن پیامدهای هشت سال دفاع مقدس گفت: شکست و کاهش قدرت شرق و غرب و انزوای بیشتر سران جنایت کار برخی از کشورهای اسلامی در منطقه و همچنین الگوگیری کشورهای اسلامی از دفاع مقدس که شما امروز در منطقه شاهد آن هستید از پیامدهای 8سال دفاع مقدس محسوب می شود؛ تحمیل اولین شکست به رژیم صهیونیستی توسط جوانان لبنانی و ایستادگی مردم افغانستان در برابر ارتش سرخ شوروی همان پیامدی است که هشت سال دفاع مقدس برای کشورهای منطقه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در پایان تاکید کرد: فرهنگ پایداری و استقامت در راه خدا، روحیه سخت کوشی و نترسیدن از دشمن و همچنین فرهنگ جهاد و ایثارگری و حفظ روحیه شهادت طلبی از میراث فرهنگی است که از دفاع مقدس در کشور ما باقی مانده است؛ کشور ما اکنون بواسطه آنچه در این هشت سال مقدس بدست آورده است بعنوان قدرت اول منطقه و حامی و پشتیبان کشورهای مظلوم منطقه نقش خود را ایفا می کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن