تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده: مقابل پديده هيچ شانسي نياورديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهيم‌زاده: مقابل پديده هيچ شانسي نياورديم
پيکان با پيروزي برابر پديده مشهد به سومين برد خود رسيد و تا حدود زيادي جايگاهش را در جدول رده‌بندي تثبيت کرد.

این موضوعی است که منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پیکان هم در گفت‌وگو با "ورزش سه" آن را تاکید می‌کند: من از اول هم معتقد بودم تیم من توانایی بالایی دارد. ما فقط احتیاج به کمی آرامش داشتیم تا بازیکنان بتوانند توانایی خود را به بهترین شکل نشان دهند. حالا تا حدود زیادی به آن آرامشی که می‌خواستیم رسیده‎ایم و در بازی بعد هم کارمان راحت‎تر است.

او حالا به رتبه‎های بالای جدول فکر می‌کند: من پیش از این گفته بودم که فقط به دنبال این هستم که جایگاه تیمم را تثبیت کنم. اما حالا می‌گویم که دیگر می‌توانیم به رتبه های بالای جدول هم فکر کنیم. خدا را شکر تا حد زیادی با تیم‎های پایین جدول فاصله گرفته ایم و به ثباتی که لازم داشته‎ایم رسیده‎ایم.

پیکان در حالی توانست پدیده را ببرد که در این بازی بارها احتمال باز شدن دروازه‎اش وجود داشت. او قبول ندارد تیمش در بازی با پدیده شانس آورده است: من از اول هم می‌دانستم که پدیده تیم خوبی هست به ویژه اینکه آنها در مشهد خیلی سخت می‌بازند. شما دیدید در بازی ای که سپاهان این تیم را شکست داد، پدیده موقعیت های فوق العاده برای گلزنی داشت. ما شانس نیاوردیم، اگر آنها توپ را به سمت دروازه می‌ زدند و گل نمی‌ شد حق با شما بود. وقتی که مهدی رحمتی توپ های آنها را می‌گیرد، این نشان می‌ دهد که آنها تلاششان را کردند و ما هم زحمت کشیدیم و بازی را بردیم.


منصور ابراهيم زاده (سرمربي)پيکانليگ برتر


1393/07/06 16:54  تعداد بازدید: 342





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن