تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803740685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدبیرمدیریت در دفاع مقدس رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندارالبرز: تدبیرمدیریت در دفاع مقدس رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود خبرگزاری پانا : استاندار البرز درایت و تدبیر فرماندهان سپاه و ارتش را منظری دیگر از دفاع جانانه کشور در طول هشت سال دفاع مقدس قلمداد کرد و خطاب به سرداران و سرلشکران سپاه پاسداران و ارتش گفت: علاوه بر جانفشانی های شهدای گرانقدر، بخشی از رموز پیروزی هشت سال دفاع مقدس را باید در سنگر مدیریت و تدبیر شما بزرگ مردان جستجو کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 20:37



به گزارش خبرنگار پانا، سیدحمیدطهایی در همایش قافله خورشید در جمع سرداران سپاه و ارتش، اظهار داشت: امروز توفیق بزرگی دست داده تا در محضر و جمع نورانی شما قافله سالاران شهدای انقلاب اسلامی، فرماندهانی باشم که در طول هشت سال دفاع مقدس، مدیریت دفاع از خاک میهن را عهده دار بوده و  افتخار آفریده اید. آثار مشهود مدیریت سرداران سپاه و بسیج در طول دفاع مقدس وی تصریح کرد: امروز اگر گفته می شود در طول دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریده شده، اگر به آثار دفاع مقدس افتخار می کنیم، اگر خودمان را پیروزمندان قافله مقابله با دشمن می دانیم، اگر افتخار می کنیم بر اینکه حتی یک وجب هم از خاک کشورمان به دست دشمنان نیفتاده است، اگر با عزت و افتخار در دنیا پای میز مذاکره حاضر هستیم و صحبت های غرور آفرین ملت عزیزمان بیان می شود، همه اینها به آثار مدیریت سرداران سپاه و بسیج در طول دفاع مقدس باز می گردد. نقش اقشار مختلف در هشت سال دفاع جانانه از کشور استاندار البرز با اشاره به نقش با صلابت ارتش و سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل معمار انقلابی بودند که  با تدبیر، درایت و دوراندیشی خود، همه را به جرگه اسلامیان پیوند دادند تا در عمران، آبادانی و سازندگی کشور هم پیمان شوند. مهندس طهایی با بیان اینکه تمامی اقشار پا به رکاب غیورمردان هشت سال دفاع مقدس در صحنه جنگ و دفاع از کشور حاضر بودند؛ گفت: تمامی اقشار مختلف از مردم در آن ایام به فرمان و امر رهبر انقلاب اسلامی، برای دفاع از میهن سراز پا نمی شناختند در آن دوران نه فقط این ایثارگران حماسه ها آفریدند و شجاعت ها نشان دادند، بلکه تدبیر و مدیریت سرداران سپاه و ارتش نیز در دفاع از خاک کشور بی بدیل بود. وی در ادامه با مروری بر خاطرات شخصی خود در بحبوهه آغاز جنگ تحمیلی، نقش نیروهای زمینی، هوایی ارتش، سلحشوران سپاه پاسداران، کمیته انقلاب و... را ویژه توصیف و تصریح کرد:  مدیریت شما فرماندهان در عملیات های مختلف بی نظیر بوده است، تجربه، توان علمی و دانش ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن دوران با ایثارگری های رزمندگان اسلام در هم آمیخت و افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شد. استاندار البرز افزود: ایثارگران ما در شب های عملیات برای رفتن به روی مین سر از پا نمی شناختند، اما در کنار تمامی این شیدایی ها، عقل و تدبیر هم بود شما فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با تدابیر خود در سنگر اسلامی نقشه های دشمنان را خنثی کردید.
وی افزود: این ایام یادآور تجربیات گرانقدری است که در دوران جبهه و دفاع مقدس توسط بسیجیان جان برکف و با مدیریت شما سرداران و سپاهیان به افتخار آفرینی مبدل شد؛ در آن ایام کم نبودند فرماندهانی که در کنار سربازان، آرپیچی می گرفتند و از کشور دفاع می کردند. استقامت رمز پیروزی ما بود استاندار البرز دفاع از کشور را مصداق آیه «إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی كُنتُم توعَدونَ» دانست و با تفسیر این آیه افزود: حرکت جهادی رشید مردان کشورمان در دفاع از میهن مصداف ترجمه این آیه شریفه است، «پروردگار ما خداوند یگانه است» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که«نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است. وی در پایان هفته دفاع مقدس را به تمامی تدبیرگران جنگ دیروز، مدیران و فرماندهان امروز تبریک گفت. شایان ذکر است، در این مراسم سردار عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، امیر حیدری، سردار اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز و جمعی دیگر از مسئولان نظامی و انتظامی حضور داشتند.
 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن