تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سردار کرمی:
رزمندگان زنجانی در 46 عملیات دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند
زنجان - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: رزمندگان زنجانی در 46 عملیات آفندی و پدافندی دوران هشت سال دفاع مقدس حضور تاثیرگذار و محوری داشتند.



به گزارش  خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه تشخیص طبی و کلینیک فیزیوتراپی و آغاز عملیات آماده سازی و تجهیز مرکز تجمیع دندانپزشکی درمانگاه شهید مطهری زنجان با بیان اینکه مردم ولایتمدار  و رزمندگان استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس صحنه های به یاد ماندنی رقم زدند افزود: رزمندگان زنجان همواره در قالب گردان های غواصی و خط شکن در عملیات های مختلف توانسته اند نقش  مهم و اساسی در پیروزی ملت ایران داشته باشند. سردار کرمی با بیان اینکه   مردام استان زنجان همواره در تبعیت از فرامین رهبری گام برداشته اند ادامه داد: مردم ولایت مدار و شهید پرور این استان در دوران انقلاب و جنگ هشت سال دفاع مقدس حضوری مستمر داشته و کارنامه بسیار خوبی را برجای گذاشتند. وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام اسلامی است که هرگز فراموش نخواهد شد افزود:رژیم بعثی عراق با هدایت ابرقدرتهای شرق و غرب و با استفاده از تسلیحات دشمنان، در برابر ایران اسلامی صف آرایی کرده بودند که مقاومت ، رشادت و شجاعت رزمندگان اسلام و پشتیبانی ها و حضور ملت همیشه در صحنه مانع از دستیابی زورگویان و چپاولگران به اهداف نامشروع و پلیدشان در این کشور شد. فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در ادامه توجه به حو.زه سلامت را از مهمترین رویکردهای سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد و گفت: برای تحقق اهداف حوزه سلامت در کشور گام های بزرگی در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برداشته شده است و فرایند موجود با توان بیشتر تدوام خواهد داشت.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی استان زنجان گفت: معاونت بهداشتی سپاه پاسداران بازوی قدرتمندی برای دانشگاه های علوم پزشکی به شمار می روند.

علیرضا بیگلری با بیان اینکه تاکنون فعالیت های خوبی در حو.زه سلامت استان زنجان افزود:  امکانات و تجهیزات کنونی پاسخگوی نیاز گروههای هدف و بیماران نیست و حضور دیگر بخش ها به ویژه مراکز درمانی سپاه آثار و فواید بهتری به همراه دارد.

وی با بیان اینکه اجرای بسته های مختلف طرح تحول نظام سلامت گامی مهم و پاسخ به نیازها و مطالبه های جامعه است  ادامه داد: حوزه سلامت این استان از هر نوع کمک و امکانات با هدف ارائه خدمات و ارتقای سلامت استقبال می کند و این امر بسیاری از معضلات حوزه سلامت را کاهش می دهد.

آزمایشگاه تشخیص طبی و کلینیک فیزیوتراپی زنجان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


۱۳۹۳/۷/۴ - ۱۶:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن