تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820631942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراقب باشیم به اقتدار کشور خدشه ای وارد نشود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز آیت الله حسینی همدانی:
مراقب باشیم به اقتدار کشور خدشه ای وارد نشود
کرج - خبرگزاری مهر: امام جمعه کرج با خوب ارزیابی کردن سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: باید مراقب بود تا کاری انجام نشود تا به اقتداری که مقام معظم رهبری به مناسبت های مختلف بر تقویت آن تاکید داشته اند خدشه وارد شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع نمازگزاران کرجی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: جوانان ما باید ساده زیستی را از این ازدواج الگو بگیرند زیرا متاسفانه در موشوع ازدواج با سیره ائمه اطهار (ع) فاصله زیادی داریم. وی گفت: مسائل زیادی فرهنگ ازدواج را از ساده زیستی دور کرده و ورود فرهنگ بیگانه، چشم و هم چشمی ها و زیاده خواهی ها باعث بالا رفتن سن ازدواج در کشور شده است. امام جمعه کرج افزایش سن ازدواج را خطری برای جامعه ایرانی دانست و افزود: آنچه پایه های خانواده را محکم نگه می دارد مهر و مودت و محبت است و باید تلاش کنیم با ارائه الگوهای ازدواج ساده، این سنت حسنه را بین جوانان تقویت کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به حضور رئیس جمهور کشورمان در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: سفر رئیس جمهور با نیویورک برای شرکت در اجلاس سران کشورها که به صورت سالیانه برگزار می شود، یکی از فرصتهای جمهوری اسلامی در سیاست خارجی است. وی با تاکید بر حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: این اجلاس فرصتی است که می توان مطالبات به حق ملت ایران را بیان و از مظلومیت کشورمان دفاع کرد. دیپلماسی کشور در سال گذشته نامناسب بود حجت الاسلام حسینی همدانی سخنان شب گذشته رئیس جمهور کشورمان در این اجلاس را خوب ارزیابی کرد و تاکید کرد: باید مراقب مسائل حاشیه ای باشیم زیرا همین مسائل گاهی متن را تغییر می دهد و نباید غفلت کنیم. باید مراقب بود تا کاری انجام نشود تا به اقتداری که مقام معظم رهبری به مناسبت های مختلف بر تقویت آن تاکید داشته اند خدشه وارد شود. خطیب جمعه کرج در ادامه سخنانش اقدامات دیپلماسی کشورمان در سال گذشته را نامناسب خواند و گفت: برخی رفتارهای دیپلماسی کشورمان در سال گذشته دلخوری مقام معظم رهبری را در پی داشت و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد. وی تصریح کرد: ولله به برکت خون شهدا از کیان انقلاب اسلامی دفاع می شود و اگر درست عمل کنیم دیگر کشورها به دنبال ما می آیند و اگر کوتاه بیاییم آنچنان موضوع خراب می شود که جبران آن سخت است.  به برکت خون شهدا از کیان انقلاب اسلامی دفاع می شود وی اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس را محکوم و تاکید کرد: جواب ملت ایران به دولت انگلیس همان جوابی است که تا کنون به آمریکا و اسراییل داده اند. خطیب جمعه در ادامه با اشاره به مبارزه با تروریسم را که آمریکا و کشورهای غربی سر می دهند، اظهار داشت: استکبار جهانی و آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم به دنبال دخالت در حاکمیت کشورهای مستقل و وارد شدن به خاک آنها هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی تنها کشوری است که استکبار جهانی نتوانسته در آن نفوذ پیدا کند یادآورشد که این مهم به برکت جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس و آرمانهای انقلاب اسلامی است  وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه برکات جنگ تحمیلی برای مردم بسیار فراوان است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس در کارنامه کشور یک مدال افتخار و موفقیت بزرگ است. در زمان جنگ تجهیزاتی کم اما روحیه بالایی داشتیم

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به این که ابهت و قدرت شرق و غرب در جنگ تحمیلی در برابر قدرت مردم فروریخت، گفت: انقلاب ما در زمان جنگ تحمیلی به جهان صادر شد و از این طریق مظلومیت مردم غیور کشورمان و ستم متجاوزان به جهانیان ثابت شد.

وی با تاکید بر این که باید دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس به جوانان نسل سوم و چهارم نشان داده شود، افزود: رزمایشی که در البرز برقرار است یکی از عواملی است که می تواند فرهنگ جهاد و ایثار را به جوانان آموزش دهد.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ، کشور ایران از نظر تجهیزات سخت افزاری در شرایط مناسب و مساعدی به سر نمی برد در حالی که عراق از طرف اکثر کشور جهان تجهیز می شد، اما از بعد معنوی جوانان باغیرت کشور از روحیه بالایی برخوردار بودند.

نماینده ولی فقیه یادآور شد: روحیه شهادت طلبی جوانان به همراه راهنمایی های رهبر کبیر انقلاب اسلامی با روح بلند معنوی ایشان همچنین همدلی وهمراهی مردم پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خیلی زود جنگ بر ما تحمیل شد اما آثار ماندگار هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند است که باید حفظ شود.






 


۱۳۹۳/۷/۴ - ۱۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن