تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804314161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوستان الغدیر آبسرد برگزار شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس
همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوستان الغدیر آبسرد برگزار شد + تصاویر
همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت سپاه دماوند و شهرداری آبسرد در بوستان الغدیر آبسرد برگزار شد.

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوستان الغدیر آبسرد برگزار شد + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از آبسرد، پیش از ظهر امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر آبسرد به همت سپاه شهرستان دماوند و شهرداری آبسرد با حضور پرشور و با شکوه شهروندان این شهر در بوستان الغدیر آبسرد برگزار شد. این همایش پیاده‌روی از شهرداری آبسرد آغاز شد و شهروندان پس از طی کردن بلوار امام خمینی (ره) این شهر در خط پایان که در بوستان الغدیر بود، حاضر شدند. یکی از نکات این برنامه که شاید در معدود همایش‌های پیاده‌روی اتفاق بیفتد، این بود که مسئولان شهرستانی و شهری به همراه مردم، پا به پای و دست در دست هم، ابتدا و انتهای مسیر را طی کردند و به خط پایان رسیدند. این حرکت آن‌ها نشان داد که ملت ایران چه مسئول و چه مردم در کنار یکدیگر قرار دارند و دشمن در مقابل این اتحاد و هم‌دلی هیچ‌کاری نمی‌تواند از پیش ببرد؛ همه اقشار اعم از پیر و جوان و زن و مرد در این پیاده‌روی هم‌گام شدند و در این همایش حضور داشتند. در این برنامه به نسبت برنامه‌های قبلی شهر آبسرد، از مجریان شهرستانی استفاده و برنامه‌ای بسیار ساده برگزار شد که مسئولان آبسردی از حضور چشم‌گیر مردم بسیار غافل‌گیر شدند و انگیزه بیشتری برای برگزاری چنین مراسمی پیدا کردند.  

 

 

 

 

شفاعت امام زمان (عج) برای برگزاری همایش پیاده‌روی در بیت‌المقدس در ابتدای مراسم فرمانده سپاه شهرستان دماوند با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: ثانیه‌هایی که در راستای برقراری فرهنگ اسلامی استفاده می‌شود، بسیار حائز اهمیت و با ارزش است. مهدی شیرازی با بیان اینکه در جنگ‌های 300 سال گذشته که به کشور تحمیل شد، قسمت‌هایی از نقشه جغرافیایی ایران حذف شد، افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس بیش از 38 کشور با ایران در جبهه‌های جنگ مبارزه می‌کردند، ولی حتی یک وجب از خاک ایران را نتوانستند به رشادت‌های جوانان ایرانی تصرف کنند. وی ادامه داد: از امام زمان (عج) در روز جمعه می‌خواهم که شفاعت کنند که خداوند متعال این توفیق را نصیب کند تا در هفته دفاع مقدس به جای همایش پیاده‌روی در آبسرد و نقاط دیگر کشور، روزی در بیت‌المقدس و فلسطین پیاده‌روی و نماز جمعه را به امامت حضرت ولی‌عصر (عج) در بیت‌المقدس اقامه کنیم. در ادامه شهردار آبسرد ضمن ابراز خرسندی از حضور شهروندان آبسردی در همایش پیاده‌روی اظهار کرد: این موضوع ما را موجب کرد تا اجرای این برنامه‌ها را تا زمانی که هوا اجازه دهد، تداوم دهیم. پرویز قنبری با بیان اینکه جوایز این همایش تنها بهانه است، افزود: می‌خواهیم حضور پررنگ شهروندان آبسرد را در این مراسم‌ مشاهده و همایش‌های پیاده‌روی دیگری را در آبسرد برگزار کنیم.  

 

 

 

 

 

 

دشمن در جنگ نرم به دنبال ریشه‌کنی حجب و حیا در خانواده‌هاست حجت‌الاسلام میرغفاری از کارشناسان مسائل جنگ نرم نیز در جمع شهروندان آبسردی به آسیب‌های ماهواره اشاره کرد و بزرگترین اهداف دشمن در این زمینه را ریشه‌کنی حجب و حیا در بین خانواده‌های ایرانی دانست. این کارشناس مسائل جنگ نرم با بیان اینکه خیلی از مردم عواقب استفاده از ماهواره‌ را نمی‌دانند، گفت: امروز دجا‌ل‌واره‌ها به دنبال تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی هستند. میرغفاری با بیان اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس تنها دو میلیون نفر به جبهه‌های جنگ رفتند، تصریح کرد: اما امروز در مقابل جنگ نرم دشمن همه ملت ایران باید درگیر این مبارزه شوند؛ در زمان جنگ تحمیلی آن‌ها نتوانستند با رزمندگان ما مبارزه کنند و امروز می‌خواهند با جنگ نرم تلافی آن هشت سال را در بیاروند. وی در ادامه به آسیب‌های بازی‌های رایانه‌‏ای و تلفن همراه اشاره کرد که در بعضی از بازی‌ها به دنبال تخریب ائمه اطهار (ع) هستند و امروز جوانان نسل جدید باید در این‌گونه بازی‌ها بسیار دقت کنند. شهروندی که جایزه خود را به فرزند جانباز و آزاده آبسردی اهدای کرد به گزارش فارس، در ادامه برنامه به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به کودکان زیر پنج‌ ساله که نام آن‌ها مزین به نام‌های علی و فاطمه بود، هدایایی اهدای شد. از میهمان ویژه این برنامه حامد زمانی خواننده نامی و ارزشی کشورمان بود که چند نمونه از آهنگ‌های خود شامل گزینه‌های روی میز، دیروز، امروز و فردا، مرگ بر آمریکا، عشق پاک و آهنگ جدید خود به نام بیسیم‌چی را برای شهروندان آبسردی اجرا کرد. در این بین، به مناسبت هفته دفاع مقدس از دو خانواده‌ فرجی و رحیمی از شهدا و جانبازان شهر آبسرد تجلیل شد؛ با تقدیر از فرزند رضا رحیمی آزاده و جانباز آبسردی که به تازگی به لقای اعلی پیوست، یاد و خاطره این جانباز گرامی‌ داشته شد. همچنین این مراسم با اعطای جوایزی هم‌چون کمک هزینه مشهد، دوچرخه و لباس‌های ورزشی همراه بود که به قید قرعه به شهروندان آبسردی اهدای شد؛ یکی از کارهای با ارزشی که توسط یک شهروند آبسردی انجام شد، این بود که شهروندی پس از برنده شدن جایزه دوچرخه، آن را به فرزند جانباز و آزاده سرافراز رضا رحیمی اهدا کرد و این عمل موجب تشویق حاضران شد. به هر تقدیر، برنامه امروز که به همت سپاه شهرستان دماوند، شهرداری و شورای اسلامی آبسرد و حوزه امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار شد، نشان داد که مسئولان همواره ادامه‏ دهنده راه شهدا هستند و نتیجه آن در حاشیه این مراسم اتفاق افتاد که بسیاری از شهروندان آبسردی پس از آگاهی از آسیب‌های دجال‌واره، دیش‌های ماهواره خود را تحویل معاونت فرهنگی - اجتماعی سپاه شهرستان دماوند دادند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/67015/ت40

93/07/04 - 14:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن