تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804043259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی، در توطئه جهانی کثیف علیه سوریه دست دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روزنامه نگار فلسطینی
رژیم صهیونیستی، در "توطئه جهانی کثیف" علیه سوریه دست دارد
نوبسنده و روزنامه نگار فلسطینی و سردبیر مجله ی "البیادر المقدسیه"، بر وجود بسیاری از دلایل کافی بر مشارکت کامل رژیم صهیونیستی در توطئه ی کثیف جهانی که سوریه را هدف قرار داده، تاکید کرد


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه "سانا"؛ نویسنده و روزنامه نگار فلسطینی و سردبیر مجله "البیادر المقدسیه"، "جاک خزمو"، بر وجود بسیاری از دلایل کافی بر مشارکت کامل رژیم صهیونیستی در توطئه کثیف جهانی که سوریه را هدف قرار داده، تاکید کرد. 


این نویسنده فلسطینی در مقاله تحت عنوان "حمایت اسرائیل از تروریسم در منطقه، برای گسترش طرح یهودیت رژیم خود" گفت: این دلایل و نشانه ها روز به روز افزایش می یابد تا تائید کند که این دخالت ها و تجاوزات غیرعمدی نیست و بلکه هدف گذاری شده و از دهه های پیش طراحی شده است که از جمله آن، فراهم کردن سلاح برای تروریست ها و تحریک آمریکا و دولت های به اصطلاح عضو جامعه ی بین الملل بر ادامه ی حمایت از انقلاب دروغین و ساختگی در سوریه نیز، معاجه ی زخمی های تروریستها در بیمارستان های اسرائیلی است و در این راستا، یکی از افسران صهیونیستی اخیرا اذعان کرده اسرائیل تا کنون بیش از 1300 زخمی از گروه های مختلف تروریستی را در بیمارستان های خود مداوا کرده است و این افسر اشاره کرده، این تعداد از تروریست ها که به صورت رایگان و به حساب مسوولان رژیم صهیونیستی درمان شده اند، از هزینه ای که برای افراد سالم آن می شود بسیار کمتر است.


خزمو، دلایل جدیدی در اثبات این اخالت صهیویستی در توطئه علیه سوریه اظهار کرد و توضیح داد که میزبانی این رژیم از باصطلاح مخالفان سوری و در راس همه ی آنها، کمال اللبوانی که اخیرا با تعدادی از مسوولن اسرائلی دیدار داشته، یکی از همین دلایل کافی و قانع کننده است.


سردبیر مجله "البیادر" تاکید کرد که دیدارهای "اللبوانی" با مسوولان اسرائیلی، کاملا مخفیانه انجام شده و اسامی همراهان او فاش نشده است؛ موضوعی که بر وجود رابطه دائم و مستمر، میان رژیم صهیونیستی و سران این مخالفان در هتل های ترکیه و یا برخی کشورهای اروپایی تاکید می‌کند.


این نویسنده از اهداف اسرادیل از حمله به سوریه و ویرانی آن سوال کرده و توضیح داد: اسرائیل، دولت متمدنی را هدف قرار می دهد تا هدف خود در تشکیل دولت یهودی را محقق سازد و یاد آو شد که این رژیم، پیش از این لبنان را با ایجاد جنگ داخلی در سال 1975 با همین نیت، مورد هدف قرار داد و همچنین، آمریکا را بر اشغال، ویرانگری و تجزیه عراق، تحریک کرده است.


"خزمو" در پایان مقاله خود تاکید کرد که اسرائیل خواستار و حامی تجزیه دولت های منطقه به خود مختاری هاست تا دولت مرکزی تضعیف شود به دولت های کوچکی تبدیل شوند تا طرح دولت یهودی خود را گسترش دهد.






انتهای پیام./









تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن