تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801310514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائمه جمعه بنيه اعتقادي و معنوي آموزش و پرورش را تقويت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۳ (۱:۵۲ق.ظ)
ائمه جمعه بنيه اعتقادي و معنوي آموزش و پرورش را تقويت کنند ائمه جمعه مي‌توانند بنيه اعتقادي و معنوي آموزش و پرورش را در مقابل انديشه‌هاي ناثواب تقويت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، کريم زاده سرپرست معاونت تربيت بدني وسلامت آموزش و پرورش پيش از ظهر امروز در آيين آغاز سال تحصيلي جديد در مدارس منوجان ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: زيباترين و بزرگ‌ترين فراز تاريخي انقلاب، دفاع مقدس است.
وي عنوان کرد: دشمن ديگر تعرض نظامي نداشته و نخواهد داشت و اين به دليل شجاعت و دلاورمردي‌هاي شهيدان در دوران دفاع مقدس است و به شيوه‌هاي ديگري عمل مي‌کند.
معاون تربيت‌بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش‌آموزان اگر مي‌خواهند مانند رزمندگان در تاريخ جاويدان بمانند بايد در عرصه فرهنگي و سياسي حماسه رقم بزنند.
کريم‌زاده با تأکيد بر همکاري نهادها و حمايت جدي ائمه جمعه از آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ائمه جمعه مي‌توانند بنيه اعتقادي و معنوي آموزش و پرورش را در مقابل انديشه‌هاي ناصواب تقويت و ايفاي نقش کنند.
اين مسئول گفت: آموزش و پرورش مي‌تواند با استفاده از تمام ظرفيت‌هاي موجود در جامعه و مشارکت‌هاي مردمي، دانش‌آموزان موفقي را در عرصه پرورشي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي و نظامي تربيت کند تا بتوانند از افتخارات اين مملکت باشند.
فرماندار منوجان نيز بيان داشت: وظيفه ما امروز تربيت شهيد فهميده‌ها است، زيرا در دوران دفاع مقدس، دانش‌آموزان آن روز سنگرهاي درس را رها کرده و سنگرهاي جنگ را آماده کردند.
ايوب فلاحي با بيان اينکه در بحث علم و علم‌آموزي در دين تأکيد فراواني شده و يک لحظه تفکر برتر از عبادت است، خاطرنشان کرد: مديرکل آموزش و پرورش نسبت به اهداف بلند آموزشي نگاه ويژه‌اي دارد.
مدير آموزش و پرورش منوجان گفت: يک‌هزار و 250 نوآموز و 12 هزار دانش‌آموز سال تحصيلي جديد خود را در اين شهرستان آغاز مي‌کنند.
ابراهيم چتروز گفت: همه بايد تلاش کنيم که سال تحصيلي جديد را با شادابي و نشاط و کيفيت‌سازي مسائل آموزشي و پرورشي آغاز کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن