تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798645761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد ستاد نظارتي اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالي از مدارس شهرستان گرمه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۳ (۶:۱۵ق.ظ)
بازديد ستاد نظارتي اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالي از مدارس شهرستان گرمه در راستاي انجام فعاليت هاي پروژه ي مهر و به منظور بازديد و نظارت از فعاليتهاي ستاد پروژه مهر جهت آماده سازي مطلوب براي اول مهر و بازگشايي مدارس ،کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالي درشهرستان گرمه حضور يافتند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير آموزش و پرورش شهرستان گرمه با ارائه آماري از تعداد دانش آموزان، کلاس و مدرسه در سال تحصيلي جديد گفت: پيش بيني مي گردد در سال تحصيلي جديد تعداد 4185 دانش آموز در سطح 62 مدرسه مشغول به تحصيل باشند.
باقري تصريح کرد: با اجراي برنامه هاي پروژه مهر و تمهيد مقدمات و هماهنگي هاي به عمل آمده، مدارس شهرستان آماده بازگشايي در اول مهر 93 هستند.
باقري در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان گرمه که به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس با حضور مشاور و معاونين پرورشي و تربيت بدني و رئيس اداره فن آوري اطلاعات و آمار برگزار شد با ارائه گزارشي از اهم اقدامات و برنامه هاي پروژه مهر و کميته هاي پنج گانه، از آمادگي کامل شهرستان براي بازگشايي مدارس در اول مهر ماه 93 خبر داد.
در اين جلسه مدير آموزش و پرورش گرمه به تشريح برنامه هاي انجام شده پروژه مهر پرداخت و اظهارداشت: در راستاي اجراي طرح کشوري پروژه مهر با هدف آماده سازي همه جانبه مدارس اين مديريت اقدام به تشکيل ستاد نموده و با تمام توان و با استفاده از ظرفيت ها و پتانسيل هاي شهرستاني بخصوص کارشناسان اداره ، شهردار و اعضاي شوراي آموزش وپرورش در جهت هر چه بهتر برگزار شدن شروع سال تحصيلي اهتمام لازم بعمل آورده است و در ادامه برخي از اقدامات انجام شده راتشريح کردند.
وي درادامه با اشاره به برنامه هاي محوري آموزش و پرورش در سال جاري، ساماندهي و بهسازي نيروي انساني، ارتقاء کيفيت مديريت آموزشگاهي و ... را از برنامه هاي اولويت دار آموزش و پرورش بر شمرد و گفت: با همکاري و همراهي کليه فرهنگيان و اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا و ساير دست اندرکاران اين برنامه ها در حال پي گيري است.
صابري مشاور اجرايي مدير کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالي در اين بازديد بر سازماندهي دقيق ،اجراي مطلوب پروژه مهر ،آماده سازي فضاهاي آموزشي، ثبت نام و کلاس بندي به موقع دانش آموزان در سامانه سناد و بگفا، برنامه ي هفتگي مدارس و برگزاري دوره هاي دانش افزايي جهت همکاران پايه چهارم وهشتم تاکيد کرد.
صدقي رئيس فناوري و اداره اطلاعات و آمار هم بر تشکيل ستاد، تهيه و تدوين دستورالعمل پروژه مهر و ابلاغ آن به مدارس، بازديد از برنامه هاي کميته نظارت بر ثبت نام و فرايند پروژه مهر، ساماندهي، نيروي انساني و صدور ابلاغ معلمان و دبيران و عوامل اداري وآموزشي را از اهم برنامه هاي پروژه مهر عنوان کرد.
لازم به ذکر است تيم ستاد نظارتي ( مانور حضور) اداره کل استان خراسان شمالي از پروژه مهر آموزشگاه مولوي، شاهد ريحانه، شهيد مطهري، نمونه دولتي موعود، شهيد کاوه و حضرت معصومه بازديد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن