تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820673116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای مدیریت آب در کشور باید بدون شتابزدگی تصمیم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
برای مدیریت آب در کشور باید بدون شتابزدگی تصمیم گرفت
عضو کمسیون کشاورزی مجلس با اشاره به طرح وزیر نیرو درباره تشکیل بازار آب در کشور گفت: این طرح در واقع با عنوان یک ایده مطرح شده و باید بر روی آن کار کارشناسی صورت بگیرد.


سید شکرخدای موسوی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح وزیر نیرو درباره تشکیل بازار آب در کشور گفت: این طرح در واقع با عنوان یک ایده مطرح شده و باید بر روی آن کار کارشناسی صورت بگیرد.   

وی با بیان اینکه طرح تشکیل بازار آب در کمیسیون کشاورزی و صنایع مجلس نیز باید پیگیری شود اظهار داشت: نباید تا مدت‌ها خود را با این ایده سرگرم کرد بلکه باید به دنبال طرح منطقی، واقعی و قابل اجرا در مدیریت آب کشور باشیم.   

عضو کمسیون کشاورزی مجلس با تأکید بر اینکه موضوع آب نیازمند به یک اجماع کلی و کلان است تصریح کرد: باید نخبگان و متخصصان آب کشور از استان‌های مختلف در شورای عالی آب جمع شده و به طور گسترده به این مسئله بپردازند.   

وی افزود: این مسئله نباید فقط در حوزه استان تهران پیگیری شود بلکه باید نظر کارشناسان بومی و منطقه‌ای در نقاط مختلف کشور مورد ارزیابی قرار بگیرد و همچنین مناطقی از کشور که پر آب و یا مشکلات آبی دارند نظر آنان را جویا شد و در یک اتاق فکر بزرگتری به نتیجه رسید.   

موسوی با بیان اینکه مطرح کردن ایده بازار آب کار سختی است گفت: این طرح ممکن است که در جلسه‌ای مطرح شود اما فعالیت‌های مرتبط با این موضوع به خوبی پیش نرود بنابراین باید دلسوزان و نخبگان آب درباره این مسئله نظرات جمعی داده و به عنوان یک فراخوان تحت عنوان توزیع و مصرف و مدیریت صحیح آن در بهینه مصرف کردن تلاش کردند.   

وی اضافه کرد: باید درباره مدیریت آب در کشور به صورت ملی تصمیم گرفت چرا که این مسئله بسیار مهم بوده و متخصصین این امر بهتر بتوانند در این راستا تصمیمات مهمی بگیرند.   

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر در فصل بارندگی قرار داریم، گفت: شاید مشکل آب مقطعی در حال حاضر حل شود اما باید برای فرآیند یک سال تا دو سال آینده روی این موضوع فکر کرد.   

موسوی خاطر نشان کرد: برای مدیریت آب در کشور باید بدون شتابزدگی تصمیم گرفت تا به نتیجه خوبی برسیم و مجلس نیز به این مسئله به صورت جدی می‌پردازد.   

انتهای پیام/ 






تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن