تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803922200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید در اختیار همگان قرار گیرد تا چراغ راه آینده باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام معبودی:
گنجینه ارزشمند دفاع مقدس باید در اختیار همگان قرار گیرد تا چراغ راه آینده باشد
قزوین- خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: تجربیات دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باید با همه امکانات و ابزار موجود در اختیار همگان قرار گیرد تا چراغ راه آیندگان در مسیر صحیح اسلامی باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی ظهر چهارشنبه به منظور تبیین اهداف دفاع مقدس در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در مجتمع شهید آوینی برگزار شد اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و سلحشوری های ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی و فرصتی دوباره برای تبیین آثار و ارزش های دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تولید مفاهیم ارزشی در دوران دفاع مقدس افزود: دفاع از کشور و موجودیت دفاع مقدس در 8 سال جنگ تحمیلی بار ارزشی گرفت و با توجه به اینکه در گذشته جنگ ها به منظور حفظ خاک و کشورگشایی بود اما در جنگ تحمیلی ایران مردم برای حفظ موجودیت و حفظ کشور وارد صحنه شدند. حجت الاسلام معبودی بیان کرد: یکی از مهمترین مفاهیمی که در این دوران تبیین شد روحیه ایثار و فداکاری بود و اقشار مختلف با حضور خود در خط مقدم و پشت جبهه این جلوه ها به تصویر کشیده شد. این مسئول تصریح کرد: یکی از مفاهیم تولیدی در دوران دفاع مقدس وحدت ملت بر سر آرمانهای واحد بود و نیروهای مسلح در کنار هم بسیج شدند و وحدت و انسجام در این دوران بخوبی شکل گرفت. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآورشد: عدم خودبینی، ایستادگی در مقابل ظلم، خلاقیت و به کاراندازی اندیشه، داشتن تفکر بسیجی و پایبندی به اصول، اعتماد به نفس و خودباوری از دیگر مفاهیم ارزشی دوران دفاع مقدس است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی افزود:هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان حماسه ها و عزت آفرینی این دوران به نسل جوان است تا بدانند در سایه وحدت و انسجام نیروهای مردمی و رهبری هوشمندانه امام راحل توانستیم به موفقیت و پیروزی برسیم.

حجت الاسلام معبودی در پایان با اشاره به ابعاد دیگر دفاع مقدس یادآورشد: مفاهیم ارزشی تولید شده در دفاع مقدس باید در اختیار نسلها قرار گیرد زیرا در سایه آن می توانیم به بالندگی برسیم و در مقابل زیاده خواهی ها بایستیم و تکیه گاهی برای مظلومان باشیم.

این مسئول بیان کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که باید در اختیار همگان باشد تا در تداوم مسیر مورد استفاده قرار گیرد و چراغ راه آیندگان باشد. همایش بسیج و رسانه در قزوین برگزار می شود در ادامه این نشست سید حسن حسینی نسب معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین اظهارداشت: دهمین همایش بسیج و رسانه 30 آبان ماه در استان برگزار می شود که در این همایش از بهترین آثار برگزیده در بخش های تیتر، خبر، یادداشت، مقاله، مصاحبه و تولیدات رادیویی و تلویزیونی، مجری و همچنین خبرنگاران فعال سپاه تجلیل به عمل خواهد آمد.

حسینی نسب در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس اظهارداشت: به منظور انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس بیش از 500 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، دینی و معنوی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود. برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس وی در ادامه از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در استان خبر داد و یادآورشد: در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت 25 هکتار برپا شده ضمن برپایی غرفه های متنوع جنگی و فرهنگی عملیات والفجر چهار هر شب به صورت زنده اجرا می شود.

این مسئول عنوان کرد: در این نمایشگاه که در 30 غرفه برپا شده ضمن به نمایش درآمدن تمثال شهدا و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس، دست نوشته ها و وصایای شهدا، انواع اداوت نظامی، سلاح های جنگی، توپ و تانک، تیربار، اتوبوس و اورژانس صحرایی، تجهیزات پدافند غیرعامل، پناهگاه و خاکریزهای جنگی به طور زیبایی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین بیان کرد: بسیج حقوقدانان، فرهنگیان، پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی، ادارات مختلف استان با برپایی غرفه هایی حضور و مشارکت خود در جبهه های جنگ را به نمایش گذاشته اند. وی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار دانش آموز از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید کرده اند گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در محل پادگان تیپ صاحب الامر قزوین در جاده باراجین برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت هفت صبح تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 از آن دیدن کنند.

معاون روابط عمومی سپاه استان قزوین در پایان بیان کرد: همچنین هر شب بعد از مراسم نماز جاعت مغرب و عشاء مانور نظامی و عملیات والفجر چهار به صورت زنده بازسازی و اجرا می شود.


۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن