تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804915449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار شد مراسم آغاز سال تحصیلی در / تجلیل از «خانواده شهید فهمیده» و دکتر صافی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار شد
مراسم آغاز سال تحصیلی در خبرگزاری فارس/ تجلیل از «خانواده شهید فهمیده» و دکتر صافی
مراسم آغاز سال تحصیلی جدید برای فرزندان کارکنان خبرگزاری فارس برگزار و از خانواده شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده و دکتر احمد صافی معلم ماندگار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری فارس: مراسم آغاز سال تحصیلی در خبرگزاری فارس/ تجلیل از «خانواده شهید فهمیده» و دکتر صافی



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سال تحصیلی جدید از اولین روز مهر در سراسر کشور آغاز شد؛ در خبرگزاری فارس نیز مراسم آغازین سال جدید تحصیلی برای فرزندان پرسنل این خبرگزاری برگزار شد.

  آغاز مراسم با قرائت قرآن توسط مطهره حق‌پناه دانش‌آموز کلاس اولی فرزند پرسنل این خبرگزاری همراه بود.

  * آموزش ترافیک به همیاران پلیس همزمان با آغاز سال تحصیلی سروان احسان‌الله هدایتی، یکی از افسران معاونت اجتماعی پلیس راهور که کار آموزش در حوزه ترافیک را بر عهده دارد ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، آموزش موضوعات ترافیکی را برای همیاران پلیس تشریح کرد.











همچنین محمد کاظمی از دانش‌آموزان موفق شهر تهران که دچار معلولیت از ناحیه پا است، دکلمه‌ای بسیار زیبا را ارائه داد، به‌گونه‌ای حضار تحت تأثیر قرار گرفتند.



*کفراشی: خدمت به خانواده شهدا وظیفه ما است محمد حسین کفراشی، مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تبریک نوروز تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تبریک گفت. وی با بیان اینکه باید قدر ایثارگران را بدانیم، خاطرنشان کرد: رزمندگان، جانبازان و شهدا برای رفتن به جبهه لبیک گفتند و بی شک دین اعتقاد قلبی آنها بود. مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: باید خانواده‌های ایثارگران و شهدا و هدف آنها را پاس بداریم و به خانواده‌های آنها خدمت کنیم، زیرا وظیفه ما توجه به خانواده شهدا است. *موسوی: نام و یاد شهید دانش‌آموز فهمیده نماد غرور و ایثارگری است در ادامه سید نظام الدین موسوی، مدیر عامل خبرگزاری فارس ضمن تبریک اول مهر و بازگشایی مدارس، اظهار داشت: روز اول مهر روز دلدادگی، پر از خاطره و رنگین کمان خاطرات بچه‌های دیروز و امروز است و این حس صمیمیت و پاکی و دوستی که بر سازمان خبرگزاری فارس حاکم است را به فال نیک می‌گیریم. وی ضمن تشکر از حضور دکتر صافی و خانواده شهید دانش‌آموز فهمیده در جمع کارکنان این خبرگزاری، خاطرنشان کرد: تمام مردم می‌دانند چرا نام شهید فهمیده خاطره انگیز است زیرا شهیدی که علی‌رغم سن کم، درسی در دفاع مقدس مقدس داد که برای همیشه ماندنی شد؛ نام و یاد شهید فهمیده نماد غرور و ایثارگری است و در بین دانش‌آموزان می‌درخشد. موسوی ضمن خسته نباشید به کارکنان خبرگزاری فارس، گفت: از پدران و مادران که تمام رنج‌ها را تحمل می‌کنند تشکر می‌کنم، اما این کار پر مشقت است و خیر و برکت دارد. گروه سرود دانش‌آموزان روشندل مجتمع آموزشی نرجس نیز سرود زیبایی ارائه دادند.

 

*علامتی: خبرگزاری فارس حماسه ساز رسانه در حوزه انقلاب اسلامی است حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این مراسم، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابراز خرسندی از حضور در جمعی که جزو عناصر مهم و تأثیر گذار فرهنگی جامعه محسوب می شوند، اظهار داشت: جا دارد که همه ما به ویژه دانش‌آموزان و نسل جوان نگاهی عمیق‌تر به تحولات جهان در عصر حاضر داشته باشند. وی ادامه داد: به نظر می رسد تحولات و وقایع عصر حاضر بیانگر این نکته باشد که جهان در آستانه یک تحول تاریخی مهم قرار دارد؛ پیش‌بینی اصلی در خصوص تحولات عصر حاضر این است که افکار عمومی همه انسان های آزاد و صاحب اندیشه به این خواهند رسید که مکاتب مادی و غیر الهی پاسخگوی نیازهای بشر کمال طلب نیستند.

  علامتی افزود: در مقطع پیش رو به مرور این تفکر توحیدی است که جای خود را در دل‌ها و اندیشه همه انسان ها خواهد یافت؛ ما در این شرایط باید چگونه عمل کنیم؟ در یک جمله باید گفت وقت حماسه آفرینی است. وی با بیان اینکه این روزها بیش از همیشه به عنصر حماسه به عنوان روح همه فعالیت‌ها و در همه عرصه ها نیازمندیم، گفت: در هر قشر و صنفی که هستیم باید نگاهی حماسی به جایگاه و نقش آفرینی خود داشته باشیم؛ این روزها مصادف با هفته دفاع مقدس است و این سؤال را باید از خودمان بپرسیم که آیا بدون داشتن روح حماسی آیا در جنگ و در مواجهه با همه قدرت‌های عالم موفق می‌شدیم؟ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیان داشت: امروز رسانه ما باید رسانه حماسی باشد؛ هنر ما باید هنر حماسی باشد و البته نقش آفرینی ما در عرصه علم و دانش نیز جز با حماسه، راه به جایی نخواهد برد. وی افزود: اگر چه مصداق بارز حماسه را در سال‌های دفاع مقدس می‌توان دید اما نمونه‌های روشن دیگری هم داریم که مصادیق حرکت‌های حماسی در روزگار ما هستند؛ از جمله می توان به حماسه علمی شهدای هسته ای اشاره نمود. علامتی با بیان اینکه اگر بخواهیم از حماسه سازان رسانه نام ببریم خبرگزاری فارس حماسه ساز رسانه در حوزه انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: حماسه چیزی نیست جز کار کردن فقط برای خدا، خوب و با جدیت کار کردن، از خود گذشتن و به خدا رسیدن؛ این روزها جامعه ما تشنه حماسه است و حماسه مثل روحی در کالبد جامعه می‌تواند نشاط و پویایی و رشد و تعالی را برای ما به ارمغان بیاورد. *تجلیل از احمد صافی چهره ماندگار تعلیم و تربیت و خانواده شهید فهمیده احمد صافی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان که سالها در عرصه تعلیم و تربیت کشور حضور داشته است نیز با حضور در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید برای تمام دانش‌آموزان آرزوی توفیق از خداوند کرد.



  در این مراسم از احمد صافی به عنوان معلم ماندگار و گوهر ارزشمند تعلیم و تربیت کشور و به پاس حضور بیش از 30 سال در آموزش و پرورش توسط مدیر عامل خبرگزاری فارس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. به گزارش فارس، پدر و مادر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده با حضور در خبرگزاری فارس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.







همچنین در این مراسم تابلو حاوی دست خط حضرت امام رضا (ع) که چندی پیش توسط آستان قدس رضوی به خبرگزاری فارس اهدا شده بود، توسط مدیر عامل خبرگزاری فارس به پدر شهیدان فهمیده اهدا شد. در این مراسم تلاش شد تا فضای شادی برای دانش‌آموزان ایجاد شود.



  انتهای پیام/

93/07/02 - 12:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن